Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hjelp, jeg er stuck i ravenholm og den strømmen, faller av stigen, og hvor slår man av strommen?

EDIT: haha, finner det alltid ut når jeg spør om det :p

Endret av chokke
Skrevet (endret)
hjelp, jeg er stuck i ravenholm og den strømmen, faller av stigen, og hvor slår man av strommen?

Tror det var en bryter i ett hus rett bak deg (viss du ser som på bildet)

Endret av AcIdica
Skrevet

Hmm, kan ikke si det er mange kreative hjerner ute å går :p

HL har alltid vært en litt pusleaktig spill, heldigvis er dette sterkt ivaretatt i HL2...

Har for øvrig kommet meg mye lengere en en dere :p

Skrevet

Sriøst at folk skal sitte fast i HL-2 som er et FPS spill er absurd. Er altid frapå uansett. :!:

Har selv kommet til han mannen med det trebeinet men skal spille CS-Sorce nå! :D Føler at dette spillet kommer mange til å runde av i morgen eller kanskje over natta! ;) I følge disse Chapters som det er 15 i alt så føler jeg at det er sabla lite. Med tanken på at dette spillet har blitt utsatt og utsatt. :hrm:

Skrevet
Jeg har kommet et stykke og har satt meg fast... :ermm:

Hvordan kommer jeg videre her?? Noen som vet?

Se screenshots:

Scr 1

Scr 2

Kan ikke huske å ha vært der. Ta litt bilder før du går inn i det rommet, så kanskje jeg husker.

Var det ammo/items i det rommet? Da er det kanskje en blindvei.

Skrevet

sitter fast i ravenby, har brukt opp alt av ammo og møtt han duden med hagla, siste han hasr sagt er at jeg er på feil side av byen og skal til kirka, men har svarten meg løpt rundt i noen timer uten å komme videre, kanskje ta frm en save med ammo :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...