Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er litt flau, men jeg kommer meg ikke videre fra der dette skjermbilde er tatt..

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3134335

Hva skal jeg gjøre her?

:blush:

 

EDIT: POST 200!!  :w00t:

er DU flau ? ehh ? jeg kommer ikke lengere enn til noen tog !

Dukk ned. Det er eit hol på botnen av vatnet.

Nå er jeg i ravenholm da... ;)

Etter at jeg har kommet over strømgjerdet i Ravenholm, og snakket med han gærne presten for andre gang. Hva gjør jeg da? kommer ikke videre...

(siterer meg selv fra lengre oppe i tråden)

Lenke til kommentar

For alle som ikke har kjørt båt enda eller kjører båt nå. IKKE GÅ FRA BÅTEN.

 

Jeg gikk fra båten fordi jeg var nesten død og kunne ikke forsvare meg når jeg kjørte. Spillet fortsatte å autosave mens jeg gikk og nå kommer jeg ikke tilbake til båten fordi jeg blir skutt på med raketter som dreper meg rimelig fort. Og jeg får ikke loadet tilbake dit fordi det ikke lenger finnes savegame. Jeg ble nødt til å skru på GOD mode for å komme videre fordi jeg ble drept av diverse helikopter og syreelver. Gadd jo ikke akkurat starte fra begynnelsen heller.

Lenke til kommentar

Litt flaut men jeg sitter fast ganske tidlig i spillet. Jeg kom inn i et rom der det er en høy kant for å komme seg ut. Midt i rommet er et rør med en planke over som beveger seg litt når jeg står på kanten av planken og hopper. I hjørnet er en haug med søppel eller noe som jeg kan klatre opp til en slags tunnel med gitter fremfor (som ikke kan knekkes med crowbar) Jeg finner ingen måte å komme meg ut. Noen som skjønner hvor jeg mener og som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Litt flaut men jeg sitter fast ganske tidlig i spillet. Jeg kom inn i et rom der det er en høy kant for å komme seg ut. Midt i rommet er et rør med en planke over som beveger seg litt når jeg står på kanten av planken og hopper. I hjørnet er en haug med søppel eller noe som jeg kan klatre opp til en slags tunnel med gitter fremfor (som ikke kan knekkes med crowbar) Jeg finner ingen måte å komme meg ut. Noen som skjønner hvor jeg mener og som kan hjelpe meg her?

Legg noen murstein på den innerste plankekanten..så tipper den opp og du hopper over kanten

Lenke til kommentar
Jeg er litt flau, men jeg kommer meg ikke videre fra der dette skjermbilde er tatt..

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3134335

Hva skal jeg gjøre her?

:blush:

 

EDIT: POST 200!!  :w00t:

er DU flau ? ehh ? jeg kommer ikke lengere enn til noen tog !

Dukk ned. Det er eit hol på botnen av vatnet.

Nå er jeg i ravenholm da... ;)

Etter at jeg har kommet over strømgjerdet i Ravenholm, og snakket med han gærne presten for andre gang. Hva gjør jeg da? kommer ikke videre...

(siterer meg selv fra lengre oppe i tråden)

hopp ned. ved andre enden er det ein stige til høgre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...