Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YES!

 

hater ravenholm!

 

er i det hullet nå, og hvor skal jeg derfra?

 

Har prøvd å drepe alle slemminger, men de bare kommer i det uendelige!

Ravenholm er kanskje ikke det gøyeste mappet, men det er desidert det jeg brukte lengst tid på.

 

Oftest ligger løsningen rett framfor nesen på deg.

 

Igjen, vis du skal ha hjelp, ta screenshot. Er umulig å huske "hullet"

Lenke til kommentar
Hvordan komme videre i det rommet hvor du skrur en ventil, så stiger vannet. etterpå kommer det masse av de flygende sagene mot deg..står fast??

 

Har forresten noen av dere problem med en exeption error som kooer..den kommer hvert 10ebde minuttt hos meg, og må hele spillet startes omi igjen :(

Da må du dykke ned igjen.. tilbake der du kom ifra.. da kommer du på den andre siden. Der må du dykke ned og hakke over noen planker slik att ting som sitter fast under der flyter opp.

Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg hoppet ned etter jeg hadde drept alle zombiene. Skulle ønske det var autosave på alle "scenene" og ikke bare kapittelene, så kunne jeg ha loadet å sett hva jeg gjorde.

drepte du dem med kujern eller våpen?

Litt forskjellig. Prøvde å samle mest mulig av zombiene å sprengte dem med tønner. Brukte bare sagblader første delen av ravenholm for å spare ammo.

Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg hoppet ned etter jeg hadde drept alle zombiene. Skulle ønske det var autosave på alle "scenene" og ikke bare kapittelene, så kunne jeg ha loadet å sett hva jeg gjorde.

drepte du dem med kujern eller våpen?

Litt forskjellig. Prøvde å samle mest mulig av zombiene å sprengte dem med tønner. Brukte bare sagblader første delen av ravenholm for å spare ammo.

fant det ut endelig!

 

hoppe over gjerne på trebjelker * :blush: *

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...