Gå til innhold

Jeg har aktivert Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kan en jeg kjenner brenne ut pre-loada filene til meg på en dvd-r, så jeg slipper å laste hele ned?

Så kan jeg jo bare kjøpe å spille nesten?

Noen som vet dette? Viktig for meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kan en kamerat av meg brenne ut alle de pre-loada filene som er merket her :

Source%20Backup%20GCFs.JPG?

 

 

Det stod i en guide at det var de filene man trenger. Så da kan han brenne dem ut? Og så kan jeg bare legge dem i min mappe, bestille å spille?

 

 

Greit nok at man kan ta backup av sine egne filer som du sa, men kan jeg bruke dem da? Siden dem ble lagd i hans steam?

Lenke til kommentar

Oki nå har jeg kjøpt spillet og holder å registrere det via Steam. dette går fader meg tregt. Tenker bare på de stakkar MODEM brukere! :no: De må vel bruker 1 time eller no bare på å unlocke alle de fielene! :thumbdown:

 

Men uasnett han fyren på SpaceWorld sa at Collectors Edition ikke kommer før en gang i desember. Skal ha den og :D men snakk om å tyne ut pengene fra stakkar kunder. Uansett dette er strategisk planlagt fra Valve!

Lenke til kommentar

Kor lang tid tar denne unlockinga da?? har komt til file 2 litt over 60 % og det gar tatt over en hall time :thumbdown: Langt tid gjikk det på dere andre da?

 

EDIT : ohoi der for den opp til del 4 og ligger på 80%..host host..tror tysk leksene får ligge noen timer :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...