Gå til innhold

Jeg har aktivert Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte HL2 på Eljøp for litt siden..de sjekket leg tilogmed, så jeg spurte, er det ikke anbefalt (why do u care?) , men de sa at når det er 18+, så må dem sjekke, de har ikke lov å selge til NOEN under 18...

 

 

Forresten..299 kr på Elkjøp!! ingen høyere pris enn på nettet... :D

 

 

- Atomics

Lenke til kommentar
Driver å aktiverer nå..... Var utenfor elkjøp i sandefjord, trodde det skulle være et par mennesker som skullle ha hl2, men det var bare meg...kostet forresten 299.,-.

Gleder meg noe j****** bare så det er sagt

fikk du kjøpt det i butikken til 299,-? Stod jo på nettet at dette tilbudet bare gjaldt kjøp over internett... Arg, da hadde jeg heller dratt til Ellkjøp og kjøpt det der, så hadde jeg sluppet å vente... :cry: lurer på når det dukker opp...

Lenke til kommentar

Vel for de som har bestilt på nettet hos elkjøp og ikke klarer å vente er det jo bare å kjøpe et eksemplar i butikken og levere inn den man får i posten. 30-dager returrett gjelder der også, men det er uansett rimelig sløvt av elkjøp å skrive at tilbudet kun gjelder ved internettkjøp, for å så annonsere samme prisen i butikken. DET er å lure folk det.... :nei: Men som linken B-QL postet viser, så har de fjernet den setningen der det stod at tilbudet kun gjaldt nettkjøp.

 

Spør du meg var det absolutt det minste de burde ha gjort......men nå er dette tross alt kun et spill så den dagen eller dagen jeg må vente på det i posten skal man overleve lett. Gidder uansett ikke å ruinere en god spillopplevelse ved å sitte grytidlig på morran å spille..... :thumbup:

Endret av Aldursil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...