Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når spillet ble offsielt lansert og når det åpnes på Steam kan godt være to forskjellige ting. Vi skriver ingenting om at spillet blir aktivert i vår sak om konkurransen.

Spillet ble lansert offisielt kl 21.00 norsk tid. På samme tidspunkt ble jo også de ulike omtalene gjort tilgjengelig.

Skrevet

lansere v2 (utt lan(g)se're; fra fr, eg 'kaste en lanse') føre fram, offentliggjøre; slå til lyd for noe nytt, introdusere på markedet l- en idé, teori / l- en mote, frisyre / l- en plate, en artist.

Skrevet
Når spillet ble offsielt lansert og når det åpnes på Steam kan godt være to forskjellige ting. Vi skriver ingenting om at spillet blir aktivert i vår sak om konkurransen.

Spillet ble lansert offisielt kl 21.00 norsk tid. På samme tidspunkt ble jo også de ulike omtalene gjort tilgjengelig.

hva med å skifte tittel til "omtalene er lansert". spillet er lansert for mindre enn 0.1% av de håpefulle spillerene her i verden. nåværende tittel er direkte missvisende.

Skrevet

den klokken "Countdown-greien" - er jo bare "privat mekket" - og KAN ikke stoles på?

Ligger jo på Home.no @ not Valve sin countdown ^^

JEg kan heller ikke spille enda...

Skrevet (endret)
jeg mente GOLD versjonen av hl2...

ER DET MULIG Å FÅ KJØPT DEN UTENOM STEAM???

alt er mulig, eller kanskje ikke. Du kan ihvertfall kjøpe gold edition igjennom steam, koster deg noen hundre i frakt, men men...

Endret av bensinkanna
Skrevet

Skremme meg sånn!!!! Syntes artikkelen var litt missvisende ja.

Virker litt "Se og hør".... "Rolv Wesenlund slått ned!" står det f.eks i en overskrift. Når man leser nærmere finner man ut at det var i en krangel på skolen når han var 12. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...