Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dei som enda ikkje har fått det med seg:

 

21:00 15. november er det offisielle lanseringstidspunktet for Half-Life 2, det betyr f.eks. at dei større anmeldarane som www.gamespot.com or ww.ign.com kan lansere sine omtaler av Half-Life 2, som dei har fått testa hos Valve.

 

Du kan IKKJE spele Half-Life 2 før klokka 09:00 16. november, det er komplett umulig.

 

Half-Life 2 kan du kjøpe i dei fleste butikkar som selger spel, blant anna på Elkjøp til den nette sum av 300 kroner.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
ER DET MULIG Å FÅ KJØPT DEN UTENOM STEAM???

ja, det er mulig å kjøpe det i butikken (vanlig CD og stuff), men av en eller annen meget frustrerende grunn har de valgt at man må registrere seg på steam for i det heletatt å kunne spille "singel player"

 

Et smart trekk på mange måter, men de klarte ikke å hindre mange i å lage "fake" steam-key'er til ("Tidendes tragedie - CS")

 

Hele opplegget er jo greit nok, men tenk på alle dem som ikke har internett; må koble PCen opp på nettet minimum en gang for å kunne spille i fremtiden - så er det et feil tastetrykk, så må man aktivere hele greien på nytt... :cry:

Lenke til kommentar
Hvis førstemann som finner ruby vinner, har jeg vel fint liter sjans.. er vel et par stykk emd piratkopier som sitter klare med skjermbilde allerede, og sender litt over ni imorgen tidlig :(

Feil. Alle som kjøpte Half-Life 2 lovleg over Steam, eller har fått det frå ein leverandør i Norge har tilgang til spelet klokka 09:00, mens dei som absolutt må ha ein piratkopi må vente til folk klarer å cracke det.

Lenke til kommentar
dette stemmer nok ikke helt nei... spillet kommer 0900 i morgen tidlig ;)

restarta steam nå, for sikkerhets skyld ... ingen endring.

 

bør rettes opp ASAP.

Ja herregud, om det ikke har vært nok spekulasjoner fra før.... så kommer dere med denne... tror muligens det hadde stått en notis på www.steampowered.com eller http://www.halflife2.net/ http://www.hlfallout.net/

 

MEGET skuffende.

 

Njaal

Lenke til kommentar
Hvis førstemann som finner ruby vinner, har jeg vel fint liter sjans.. er vel et par stykk emd piratkopier som sitter klare med skjermbilde allerede, og sender litt over ni imorgen tidlig :(

Feil. Alle som kjøpte Half-Life 2 lovleg over Steam, eller har fått det frå ein leverandør i Norge har tilgang til spelet klokka 09:00, mens dei som absolutt må ha ein piratkopi må vente til folk klarer å cracke det.

Men det har jo vært flust med piratkopier evt. deler av spillet ute, etter lekkasjone..?

Lenke til kommentar

Asj, jeg som trodde at klokken 0900 i morgen tidlig var det riktige, så leste jeg artikkelen i Hw.no, så sjekka jeg steam (skuffelse) og så leser jeg her. Er det nå bekreftet klokken 0900 i morgen tildig?

Jeg leser også skumle nyheter fra steam news, utdrag:

 

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

 

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.

Lenke til kommentar
Hvis førstemann som finner ruby vinner, har jeg vel fint liter sjans.. er vel et par stykk emd piratkopier som sitter klare med skjermbilde allerede, og sender litt over ni imorgen tidlig :(

Feil. Alle som kjøpte Half-Life 2 lovleg over Steam, eller har fått det frå ein leverandør i Norge har tilgang til spelet klokka 09:00, mens dei som absolutt må ha ein piratkopi må vente til folk klarer å cracke det.

Men det har jo vært flust med piratkopier evt. deler av spillet ute, etter lekkasjone..?

Det er mulig det finnest kopier av spelet, som folk har laga av DVDen\CDen dei fekk, men det er ingen som klarer å aktivere spelet før 09:00 i morgon. Dei lekkasjane er berre på betastadiet og har ingen verdi.

 

Bender: Klokka 09:00 i morgon kan alle som har kjøpt HL2 over Steam eller mottatt det fysisk aktivere og spele det.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...