Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis førstemann som finner ruby vinner, har jeg vel fint liter sjans.. er vel et par stykk emd piratkopier som sitter klare med skjermbilde allerede, og sender litt over ni imorgen tidlig :(

Feil. Alle som kjøpte Half-Life 2 lovleg over Steam, eller har fått det frå ein leverandør i Norge har tilgang til spelet klokka 09:00, mens dei som absolutt må ha ein piratkopi må vente til folk klarer å cracke det.

Å crack har nok alerede kommet eller kommer før kl 9 i morgen :p

 

lønner seg nesten bestandi å ikke kjøpe spillet, man får der før, å betaler ikke en dritt, å skal man spille css er det alerede cracka, å at det funker på internett :w00t:

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Mye snakk om crack her, men slutt med det. :p

 

1. Det finnes sikkert betaer der ute, men de har ikke Ruby i seg såvidt jeg har forstått.

 

2. Det er nok en del som har en cracket versjon av HL2, men de kan ikke spille fordi de også krever å bli dekryptert av en kode fra Steam.

 

3. De med en cracket versjon kan ikke spille før noen har cracket Steam-serveren.

 

4. Steam-serveren, den som skal sende ut dekrypterings koder, blir ikke aktivert før 09:00. Fra da av vil nok mange prøve seg.

 

5. Jeg kan ta grusommelig feil, og det sitter en jævel og ler av meg akkurat nå... :tease:

Endret av Hurley
Lenke til kommentar
NB: Alle dere som lurer på om dere kan spillet spille enda, kan ta det med ro noen timer til. Half-Life 2 aktiveres ikke før klokken 09.00 tirsdag norsk tid.

 

Står nederst i artikkelen, så nå burde folk få med seg at det ikke blir noe gaming før imorgen tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...