Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet
"Hero for a day"

En bug sørget for at padda mi ble "nesten" udødelig i nærkamp. Vi fikk drept et par 62-elite dragonkin, men dessverre fikk den for mye fire damage en gang og strøk med (som armor reduction hjelper lite mot.) Deretter var "buffen" forsvunnet :(

5605726[/snapback]

hvor mye armour reduksjon? :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er Orc shamanen min med PvP kodo. Fikk den for 3 uker siden :)post-60145-1139865646_thumb.jpg

5600556[/snapback]

Så utrolig tøft.

post-60772-1140013846_thumb.jpg

Endret av Solid Knight
Skrevet
"Hero for a day"

En bug sørget for at padda mi ble "nesten" udødelig i nærkamp. Vi fikk drept et par 62-elite dragonkin, men dessverre fikk den for mye fire damage en gang og strøk med (som armor reduction hjelper lite mot.) Deretter var "buffen" forsvunnet :(.

post-69934-1139947997_thumb.jpg

post-69934-1139950161_thumb.jpg

5605726[/snapback]

Du kunne jo seriøst tanka Hakkar med den der.. Sykt nice :D

Skrevet

Kunna tanka alle raidbossene på spillet samtidig med den armoren der. (Ser vekk fra at noen bosser gjør magic damage og at å holde aggro blir et problem.)

Skrevet

Han var på en slags trial siden vi manglet en hunter for Chromaggus. Underveis i kampen døde masterlooteren og fikk "release spirit" før kampen var over og dermed ble masterloot til grouploot. Deretter passet alle på looten bortsett fra den nevnte Hunteren. Skal sies at det droppet 2x Stormerage shoulders, men at han passet på den ene, så vi skjønner enda ikke helt hvorfor han gjorde det. GM kunne ikke gi oss itemsene tilbake :/ , men ihvertfall droppet både Claw of Chromaggus og Chromatically Tempered Sword på vår nesten Chromaggus kill.

Skrevet
GM kunne ikke gi oss itemsene tilbake :/ ,

5609389[/snapback]

Det har ikke vi hatt problemer med. "Dkp feil, kan du flyyte over itemet?". Men så har vi vår egen private GM i guilden (liker vi å tro i alle fall.)

Skrevet

Innlegg som ikke inneholder bilder eller er direkte kommentarer til bilder vil fra nå av bli slettet, konsekvent og uten medlidenhet. Dette er nemlig en SCREENSHOT-tråd.

Skrevet

Dette er Orgirimar som du ser. Når jeg tok bildet, brukte jeg longsight. Jeg synes det er ganske fint.

post-87412-1140028209_thumb.jpg

Skrevet
Dette er Orgirimar som du ser. Når jeg tok bildet, brukte jeg longsight. Jeg synes det er ganske fint.

post-87412-1140028209_thumb.jpg

5610953[/snapback]

Uansett hvor mye du snur og vender på det, blir ikke bilder av Orgrimmar pent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...