Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har ikke prioritert AQ enda, så hvor langt inn må man for å få lov å ri på de der osv? Ser morsomt ut. :D

 

Oops, bilde ja

5681298[/snapback]

Man kan ri på de så lenge man er inne i AQ tror jeg.

 

Min droppet av de 5 første trash mobsa, ganske stor drop rate, vi fikk 2 mounts på 4 mobs :)

 

Skal legge til et bilde når jeg kommer hjem, har ikke tilgang på et nå :p

 

EDIT: ssdasaskmdasd0ze.th.jpg

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar

Er det noen som har sett Brutal Fury? Den har tilogmed ligger på "Whats HOT this week på Warcraftmovies.com. Han er på min server, og er er hva han sa til meg:

 

post-87412-1141233681_thumb.jpg <--- HaHa! Jeg har Kang, og han er dødsbra men likevell er jeg bedre!

Lenke til kommentar

Ice Barbed Spear er teit. Kanskje det er bra, men alle Warriors har det. Det er mye tøffere å velge Crossbowen.

 

EDIT: Blide ja...

 

post-87412-1141239191_thumb.jpg <--- Ett annet blide av Orgirimar..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Uhm, teit? Er vel ikke så farlig om det er mange som har en ting, så lenge det gjør at man grinder til level 60 mye fortere. Du kan jo kjøpe en bue som er nesten like bra for 40g. SKal du kjøpe et våpen som er like bra som IBS må du ut med 600g.

Endret av preskatv
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Ulldaman 83 eller 84 ganger. Kanskje mindre. Vi har ikke kommet lenger enn til 3. boss eller noe? Jeg har lest at man trenger lvl50+ party for å kunne greie han. Er det sant?

 

Blide.. Jeg legger til bilde senere på den andre Pcen med flest screenshots på..

 

EDIT: Blide

 

post-87412-1141469426_thumb.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

post-3757-1141320883_thumb.jpg

Ahn'Qiraj @ Arathor med ca. 38 minutter igjen å vente.

 

Det sier litegranne, 16fps nesten konstant hos meg (se min maskinvare i sigg). Nesten umulig å gjøre noen ting som helst nå, venter bare på det store kræsjet :-)

 

EDIT:

post-3757-1141322024_thumb.jpg

Og der kom den ja :-)

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Skikkelig kjipt du... er sikkert skikkelig gøy å se på åpningen. Selv åpna Hordes den uanmeldt så nesten ingen var der når den åpna... var ikke noe gøy for det skjer jo likksom en gang i historien på forskjellige servere men thats life.

Damn you Ephorate!

 

 

Slenger ut et bilde: Syntes det var i litt fint perspektiv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...