Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Critta for 1052 på lvl 38 med Fiery War Axe med shammyalten min. Med windfury altså. Warlocken blei nok overraska der ja, "one" hit kill :D

5330745[/snapback]

 

haha, ser du spiller på samme server som meg ;) kebabkarl er i guildet mitt (altså den warlocken du drepte)

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Critta for 1052 på lvl 38 med Fiery War Axe med shammyalten min. Med windfury altså. Warlocken blei nok overraska der ja, "one" hit kill :D

5330745[/snapback]

 

Du critta ikke 1052, du det høyeste du fikk var 414. Blir det samme som og addere mange attacks og si du critta summen av de.

5331079[/snapback]

 

Ja, altså, om du ikke skjønte det, så mente jeg med alle 3 hittene plussa sammen. Poenget var at warlocken daua på "ett" slag.

 

Tror liksom folk skjønner det da. Hvis ikke kunne jeg "critte for 240124012740127" med roguen ved å plusse alle treffene sammen ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville bare danse og ønske de god jul :(

 

Hadde det gøy i 5 min med noen alliance folk utenfor AH i IF, helt til det var noen som bestemte seg for å drepe meg... (Se, "norwegian titans" ... måtte være norsk :p)

 

Etter det soulstonet jeg, mountet og løpte rundt hele IF så ut igjen :p Var gøy å se et tog av folk kommende etter meg for å få 1HK O_o

post-47511-1135995337_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hadde 5 timer cooldown på Onyxia, så vi tenkte vi skulle ha det litt artig mens vi ventet :p. Vi komm oss fram til Carime Bloodhoof, men det ble vi slaktet av en haug med hordes og vakter.... Gøy var det uansett, selv om vi ikke drepte ku-sjefen :p

post-76713-1136133118_thumb.jpg

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...