Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en tur i deeprun train med orc warrioren min i dag. Gjett hvordan jeg kom inn? Jeg kjenner en alliance på samme server IRL. Han ba en priest mind controle meg inn. Jeg døde ett par ganger, men når jeg kom inn i deeprun train instancen, var det ingen vakter.

 

Det bildet kunne like godt ha biltt tatt av en alt jeg har som er alliance, men jeg garanterer det er ekte. Jeg skulle ha tatt flere bilder. Jeg frappa bare, og filmene kan jeg ikke legge opp her.

 

post-87412-1140124293_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg var en tur i deeprun train med orc warrioren min i dag. Gjett hvordan jeg kom inn? Jeg kjenner en alliance på samme server IRL. Han ba en priest mind controle meg inn. Jeg døde ett par ganger, men når jeg kom inn i deeprun train instancen, var det ingen vakter.

 

Det bildet kunne like godt ha biltt tatt av en alt jeg har som er alliance, men jeg garanterer det er ekte. Jeg skulle ha tatt flere bilder. Jeg frappa bare, og filmene kan jeg ikke legge opp her.

 

post-87412-1140124293_thumb.jpg

5617403[/snapback]

 

 

Det er jo ikke no "omfg" og komme seg dit, bare og spring til deeprun i SW, om du dør, spring til corpset og fortsett. Så att en priest må MCè deg, er jo ganske stress.

 

http://img47.imageshack.us/img47/9504/pwnwnpnpw2qk.jpg

Mod-mld: Bilde på 1200 x 845 pixels endret til link -am3k-

 

hmm, ok ja. Det ble jo litt...føkka..

PWNWNPNPW.bmp

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...