Gå til innhold

Rar Bug I NFSU 2 !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg satt her for ikke så lenge siden å cruiset rundt i min fine mazda da plutselig hele spillet stoppet. Det som vises er bare et stillebildet av min mazda som slædder i en sving. Jeg prøver ctrl + alt + del , windows knappen osv men ingen ting funker.

En kamerat av meg har goså dette problemet og vi har begge den nyeste patchen.

Mine Spec:

AMD +2400

512 Ram

Ati Radeon x800 Pro

Han Sine Spec:

Amd 64 3000

512 ram

Powercolour 9800 Pro

Som dere ser har vi begge kort fra Ati men jeg tror dette kan være en bug i spillet selv.

Vet noen av dere noe om dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har nøyaktig samme problem selv! I tillegg til at det kommer en abnormt irriterende pipelyd.

Specs:

AMD Athlon XP 3000

1034 MB RAM

Sapphire Radeon 9800 PRO

Ting som kan tyde på at det er et ATI-problem da ja... Eller?

Skrevet

Jepp. Formaterte pc'en i går, og lasta ned nye drivere etter det... Noe som fikset mange andre problemer btw. Men, det hjalp ikke mot dette problemet i alle fall...

Skrevet

Har kanskje svaret her nå . Sett NFSU cden i dvd/cd rommet hva nå en dere har også istedet for å boote det med en gang så locate nfsu mappen og boot en fil som heter SafeMode.batch :D

Skrevet

Prøvd å avinstallere/installere igjen og ikke bruke patchen? Kankje det er patchen sin skyld...

BTW, spiller kommer ut den 18. november, så med mindre en av dere har vært i USA nylig så er dere BUSTED :p

Skrevet
Prøvd å avinstallere/installere igjen og ikke bruke patchen? Kankje det er patchen sin skyld...

BTW, spiller kommer ut den 18. november, så med mindre en av dere har vært i USA nylig så er dere BUSTED :p

Busted! Det er ikke mazda i demo`en :tease: .

Jeg har et rart problem med demoen, når jeg setter opp grafikken blir alle textures helt svart.

Sn85g4v2

Amd 64 4300

1024 mb ram

Powercolor 9800 pro

Noen som vet løsningen? :cry:

Skrevet

Det første folk tenker på når de hører at en norsk kar har fått tak i et spill som ikke er ute i norge men usa er Pirat , Pirat og atter pirat . Har bestillt det over nettet og de sender faktisk spill til norge.....

Skrevet
Jeg har et rart problem med demoen, når jeg setter opp grafikken blir alle textures helt svart.

Sn85g4v2

Amd 64 4300

1024 mb ram

Powercolor 9800 pro

Noen som vet løsningen? :cry:

Prøv å slå av "texture glow" eller hva det heter, noe med "glow" ihvertfall.

Funker ikke det må du slå av AA og AF.

Er noe tull med det. :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...