Gå til innhold

Half-Life: Desperat hl2-fan ringer Gabe Newell og VGU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var bare KONGE bra  :!:

 

Heldigvis for VGU bestemte de seg ikke for å holde HL2 som gissel, da tror jeg at jeg hadde joina lynsjemobben og tatt meg en tur til hovedkontoret som counter-terrorist for å redde gislet :D

Eg hadde blitt med. Har desverre bare luftgevær men skulle da fyrt av mot dem.

 

Må være kødd...men ganske  genialt :lol:

Kjenner igjen Gabe sin stemme, så det virker som det er fakta.

Hvem er egentlig Gabe? Og han var ganske høflig mot han ja.

Gabe Newel. Han opprettet Valve og er deleier.

Gabe Newell - Founder/Managing Director

 

Lenge leve ham!

 

:devil:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Den var bare KONGE bra :!:

 

Heldigvis for VGU bestemte de seg ikke for å holde HL2 som gissel, da tror jeg at jeg hadde joina lynsjemobben og tatt meg en tur til hovedkontoret som counter-terrorist for å redde gislet :D

Hva mener du? Vis det hadde vært for valve hadde HL2 vært ute nå, men VGU trurer med å saksøke VALVe vis de lar folk aktivere det.

Lenke til kommentar
Den var bare KONGE bra  :!:

 

Heldigvis for VGU bestemte de seg ikke for å holde HL2 som gissel, da tror jeg at jeg hadde joina lynsjemobben og tatt meg en tur til hovedkontoret som counter-terrorist for å redde gislet :D

Hva mener du? Vis det hadde vært for valve hadde HL2 vært ute nå, men VGU trurer med å saksøke VALVe vis de lar folk aktivere det.

Vivendi truet med å holde HL2 tilbake i 6 månder. Ser ikke at jeg nevner Valve i min post ;) Er foresten VUG, Vivendi universal games, skriveleif.

Lenke til kommentar
Den var bare KONGE bra  :!:

 

Heldigvis for VGU bestemte de seg ikke for å holde HL2 som gissel, da tror jeg at jeg hadde joina lynsjemobben og tatt meg en tur til hovedkontoret som counter-terrorist for å redde gislet :D

Hva mener du? Vis det hadde vært for valve hadde HL2 vært ute nå, men VGU trurer med å saksøke VALVe vis de lar folk aktivere det.

Vivendi truet med å holde HL2 tilbake i 6 månder. Ser ikke at jeg nevner Valve i min post ;) Er foresten VUG, Vivendi universal games, skriveleif.

VUG holder HL2 som gissel fortsatt, så det du skrev gir fortsatt ingen mening.

 

Dessuten skrev jeg det samme som deg (VGU :p )

Lenke til kommentar
Den var bare KONGE bra  :!:

 

Heldigvis for VGU bestemte de seg ikke for å holde HL2 som gissel, da tror jeg at jeg hadde joina lynsjemobben og tatt meg en tur til hovedkontoret som counter-terrorist for å redde gislet :D

Hva mener du? Vis det hadde vært for valve hadde HL2 vært ute nå, men VGU trurer med å saksøke VALVe vis de lar folk aktivere det.

Vivendi truet med å holde HL2 tilbake i 6 månder. Ser ikke at jeg nevner Valve i min post ;) Er foresten VUG, Vivendi universal games, skriveleif.

VUG holder HL2 som gissel fortsatt, så det du skrev gir fortsatt ingen mening.

 

Dessuten skrev jeg det samme som deg (VGU :p )

Holder Vivendi HL2 som gissel fremdeles? Trodde det var begynt å komme til butikkene nå.

 

Tror bare vi skal være enig i at vi skjønner ikke hverandre :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...