Gå til innhold

Need for speed Underground 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hadd problem med NFSU2 noen ganger.. Det funket bra før. Det starter med at introene går bra.. men når det kommer at jeg skal trykke ENTER for å "komme" inn i spillet, så går jeg rett til windows. Jeg har instalert NFSU2 noen ganger.. ser at det ikke funker. Jeg har til og med instalert windows på nytt! Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er NSFU2 kommet ut? :dontgetit:

...Eller er det demoen det er snakk om her?

Nei, det har ikke kommet ut her i Norge. Før du begynner å hyle "pirat, pirat, pirat", så kan jeg gjerne nevne at spillet kom ut i USA den niende, og at det derfor er en viss sannsynlighet for at han har en amerikansk versjon.

Skrevet (endret)

Hvis du har klart å skaffe deg spillet alt nå, så klarer du sikkert å skaffe deg en annen versjon som fungerer også..

en annen ting du kan gjøre er å sette språk/tilholdssted til usa, isteden for norge. Hvis du setter input device til norsk, bokmål, så vil du fortsatt ha Æ, Ø og Å på pceen din.

Grunnen til at dette kan virke er fordi EAgames vil at ikke folk fra andre land en USA skal kunne spille den engelske versjonen (for å stoppe spredningen på internett)

/Clvn

Endret av clvn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...