MartinMyhr Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg har hadd problem med NFSU2 noen ganger.. Det funket bra før. Det starter med at introene går bra.. men når det kommer at jeg skal trykke ENTER for å "komme" inn i spillet, så går jeg rett til windows. Jeg har instalert NFSU2 noen ganger.. ser at det ikke funker. Jeg har til og med instalert windows på nytt! Noen som har forslag?
MartinMyhr Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Amd 64 3200+ Powercolor Radeon 9800pro 1024mb ram MSI K8T NEO-FIS2R
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har du lagt inn de nyeste Skjermkort driverne da?
tor_erik Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Er NSFU2 kommet ut? ...Eller er det demoen det er snakk om her?
Loeve Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Er NSFU2 kommet ut? ...Eller er det demoen det er snakk om her? Nei, det har ikke kommet ut her i Norge. Før du begynner å hyle "pirat, pirat, pirat", så kan jeg gjerne nevne at spillet kom ut i USA den niende, og at det derfor er en viss sannsynlighet for at han har en amerikansk versjon.
j-- Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Hvis du har klart å skaffe deg spillet alt nå, så klarer du sikkert å skaffe deg en annen versjon som fungerer også.. en annen ting du kan gjøre er å sette språk/tilholdssted til usa, isteden for norge. Hvis du setter input device til norsk, bokmål, så vil du fortsatt ha Æ, Ø og Å på pceen din. Grunnen til at dette kan virke er fordi EAgames vil at ikke folk fra andre land en USA skal kunne spille den engelske versjonen (for å stoppe spredningen på internett) /Clvn Endret 13. november 2004 av clvn
Ueland Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg får tipse deg om å bruke et bedre emnefelt neste gang så vil du nok få flere tips/tilbakemeldinger rundt problemet ditt.
Bluebeans Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg har aldri sett så mye diskusjon rundt et spill som ikke har kommet ut enda. Tipper 5/100 brukere som snakker om NFSU2 her har kjøpt det i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå