banzay Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er det noen som har noen gode råd mot spilltrøtthet? er rett og slett lei.Spiller bare noen dager i uken nå. Egentlig litt frustrerende siden half life 2 kommer nå...
Nevnarion Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Eh Kanskje la være å spille? Er vel ikke noe problem å la være å spille hvis du er lei
Bloody Mess Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Haha, nei nettopp, bare la vær. Hvis det ikke er jobben din så er det vel ikke noe problem? Man spiller jo for å ha det gøy og koble av.
Campari Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Dumt emne. Er du lei, så er du lei. Det finnes ingen psykologisk forklaring. Gjør noe annet helt til du får lyst til å spille igjen, og får du ikke lyst... nei da driter du i det...
JoeDohn Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hadde jeg vært i samme situasjon trur jeg egentlig bare jeg hadde blitt glad. Så kunne jeg heller konsentrere meg fullt og helt om gjøremål og andre ting, og heller dratt det frem igjen når jeg fikk lyst en annen gang. Men et tips kan kanskje være å finne noe en kan spille med andre, gjerne kamerater. Det pleier å bli moro samme hvor døllt spillet egentlig er.
Ravn Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Min kur: 1. Slett alle spill fra PCen. 2. Pakk ned konsoller, PC- og konsollspill. 3. Oppbevar spillene i kjeller eller bod (utenfor allfardsvei mao.) 4. Ikke spill på en liten måned 5. Ta så fram favorittittelen din, gjerne et multiplayer spill sammen med noen venner. 6. Spill Hvis dette ikke funker; gjenta 1-5, eller få deg en annen hobby.
banzay Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 (endret) Min kur: 1. Slett alle spill fra PCen. 2. Pakk ned konsoller, PC- og konsollspill. 3. Oppbevar spillene i kjeller eller bod (utenfor allfardsvei mao.) 4. Ikke spill på en liten måned 5. Ta så fram favorittittelen din, gjerne et multiplayer spill sammen med noen venner. 6. Spill Hvis dette ikke funker; gjenta 1-5, eller få deg en annen hobby. skal prøve det, lukter veldig bra Endret 13. november 2004 av banzay
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er ingen som tvinger deg til å spille...(Håper jeg)
Windoge Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Ta deg en pause. Virker som min spilltrøtthet øker og øker ettersom jeg blir eldre. Edit: Du sier det er fustrerende nå som Half-Life 2 kommer, det skjønner jeg ikke. Om du er lei av å spille burde det ikke være noe problem å motstå Half-Life 2, tvert i mot en bedre opplevelse. Endret 13. november 2004 av ^Th0mas^
neb Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ta deg en pause. Virker som min spilltrøtthet øker og øker ettersom jeg blir eldre. så utrolig ening.. Når jeg var yngre spilte jeg ekstremt mye mer enn nå.. Men da syns jeg det var kult også da. nå gidder jeg ikke spille, med mindre jeg har kjøpt en topp tittel, eller et spill jeg har venta på lenge.. Det er jo ikke værre enn å gjøre noe annet unasett.. sett deg inn i html.. Begynn å klatre, heng med kompiser, eller et eller annet tull! Til syvende og sist, kommer du til å ville spille etterhvert unasett. mvh bigben
Rafael Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Heh, jeg har egentlig aldri vært en réal gamer, til tross for at jeg har brukt ganske mye tid på noen titler. Så selvom jeg ikke spiller i det hele tatt, så liker jeg å følge med på utviklingen og synes at det å lese om spill er ganske spennende.
h00v3r Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg er bare 15 år, men er ganske lei det jeg har på daten, etter at jeg runna Doom3 og FarCry, så har det ikke vært noen andre spill jeg ville spille. Men her om dagen så jeg "The Thin Red Line" på film, etter den fikk jeg et veldig sug etter å spille Vietcong. Så nå har jeg begynt på det igjen. Kanksje å se filmer hjelper deg få tilbake spillelysten. Vet ikke jeg, men for meg hjalp det.
Zeph Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Merker at eg blir lei ettersom tida går og ja...alderen setter sine spor
Ekorre Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 hvis du spiller ett multiplayer spill f'eks quake3 eller cs så ta å se en fragvideo. hjelper alltid på spillelysten
Sigga Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Drikk deg skikkelig dritings, fest litte granne... Og tren littegrane... Da blir spillelysten større.
Windoge Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Man går lei av spill, men ikke filmer med alder. Sånn føles det for meg.
Sigga Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Tjaa...Noen klarer aldri og slutte å spille et spill...Men vi er forskjelige.
Hidden Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er da så mye annet å gjøre. Jeg har blitt spill-lei i det siste og, leser mer bøker igjen, prøver ut nye ting (brente Knoppix på en CD i dag og ble småsjokkert over hvor elegant det fant nesten all hardwaren og internett), og jeg får mer tid til det jeg skulle holde på mest med, musikken. Det finnes intet negativt i å være lei spill, for det er utallige andre ting å gjøre.
Kanetheheatsink Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Tjaa...Noen klarer aldri og slutte å spille et spill...Men vi er forskjelige. Jeg spiller fortsatt FFVII! (Kjøpte faktisk Platinum versjonen av det for noen dager siden )
Nevnarion Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Tjaa...Noen klarer aldri og slutte å spille et spill...Men vi er forskjelige. Jeg spiller fortsatt FFVII! (Kjøpte faktisk Platinum versjonen av det for noen dager siden ) Jeg også Går aldri, aldri lei det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå