perstian Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg syns bena og armene ble litt lange, hvis det er mulig så ville jeg ha kuttet av litt. men så jævlig kul den ble! SERIØST! har du ikke et bilde i mørket der øynene lyser? evig nice Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 VELDIG bra arbeid!!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 hva med å lage et hull bak på hodet, og bare bruke grå strømpebukse for å sjule eller noe? da tenker jeg jo også å ha inn nede.. jeg størrer forresten onde øyne, det blir liksom litt bedre å se på, spesiellt med tanke på hvordan jeg har fått intrykk av at bender tenker.. men jeg er ingen fururama slave, bare så det er sagt, men jeg skal gi en futurama slave link nå.. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Du kunne jo montere en 60mm vifte (hvis det er plass) mellom fingrene.... Ellers ville jeg kodt for en oppe og en nede.... men ellers KONGE arbeid!!! whee.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 syns kanskje at armene og bena ble litt lange og henhslete.. mulig fordi slangene er så tynne.... menmen supert arbeid Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Dette ble jo alle tiders.... Knallbra Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Kjøle tips: Husk varmen stiger, ha en del vifter som suger kald luft fra bakken (rompa) så har du noen på midten som forsterker strømmen opp, luften vil da komme ut hodet så borr noen hull på toppen bak på hodet til bender... Dette ville nok være den beste kjølemetoden, PS: ja, beina er fortsatt lange... Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Kjøle tips: Husk varmen stiger, ha en del vifter som suger kald luft fra bakken (rompa) så har du noen på midten som forsterker strømmen opp, luften vil da komme ut hodet så borr noen hull på toppen bak på hodet til bender... Dette ville nok være den beste kjølemetoden, PS: ja, beina er fortsatt lange... hmm, ikke dumt, lager ett innsug i rompa hans, og en vifte som blåser luften opp i hodet, og så borrer jeg noen hull i en liten pen formasjon i bakhodet Noen andre som syns jeg bør gjre det, eller har et bedre forslag ? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 J****g nice du kan jo prøve å sette inn peltier i armen hans for å kjøle ned brusen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Ja! Vifte i rompa og i hode, og et peltierelement til brusen Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Mega bra jobb!! Men anng kjøling Vifter i baken er en super ide, men å borre hull i bakhodet hans liker jeg ikke... ødelegger hele looken med en gang Men går det ann å putte to vifter i baken, og perforere den plata bak øynene, og sette en vifte som blåser ut der istedet? Med små hull så burde det ikke bli synlig, spesielt siden alt der er sortlakkert, og evt kan du legge på ett tynt filter/stoff forran "grillen" for å dekke helt. Setter du også en vifte som blåser ut bak øynene burde luftgjennomstrømninga bli helt super. Edit: Sett litt mer på bildene, og er 120mm vifte i baken, og en i "halsen" burde gjøre susen mht luftgjennomstrømning, og bytte ut plata rundt øynene med ett grovt sort luftfilter av noe slag burde absolutt gjøre susen Vifta bør stå under cd holderen, slik at den ikke suger luft inn via cd' slotten, men heller drar den opp fra bunn der det trengs Endret 2. mars 2005 av Pompel Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje det hadde vært mulig å bytte hele platen med et filter? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Vel en liten update har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol : *snip* får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder Utrolig stilig! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Utroligt Bra arbeid her Beklager om du har svart på dette før, men hvor skal du sitte på TG? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Vel en liten update har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol : http://www.ungdomshuset.net/bender/stol.jpg http://www.ungdomshuset.net/bender/inside.jpg får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder veldig bra, men beina er fortsatt altfor lange. visst du måler med bildet: så ser du at beina ikke skal være stort lengre en overkroppen. når beina hannes blir så lange som nå ser han ut som en femi homse bender! og ikke den korte gretne klumpen han er. håper du tar deg bryet og fikse dette så blir det knall!! edit: dette gjelder arma også. Endret 2. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Skal ikke tenner/øyer være litt gulere? Ser ikke liksom ikke helt "bender" ut uten spor etter sprit/sigaretter. Når ser han ut som om han har vært på slankecamp/avrusing. Ellers jævla bra jobba. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Utroligt Bra arbeid her Beklager om du har svart på dette før, men hvor skal du sitte på TG? skal sitte på Sete 1 og 2 på rad 23 , det er omtrendt der partyshop pleier å holde til. armer og bein skal kappes og taes nye bilder av, update kommer så snart jeg har fått sovet litt. Driver å tukler litt med bender Voice Device . Får se hva det blir til med viftene, har ikke helt klart å bestemmt meg, har ikke lyst å ha vifter som vises iallefall, men blir kanskje litt vanskelig Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Får se hva det blir til med viftene, har ikke helt klart å bestemmt meg, har ikke lyst å ha vifter som vises iallefall, men blir kanskje litt vanskelig Gjem viftene! For all del ikke gjør noen "billige triks" når du har ett så tøft utgangspunkt! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Liten update...... har kappet av MASSE av armer og bein, og dette ble resultatet : ser iallefall bedre ut en de tentakkel beina som var tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå