ray001 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hva skal dem være? Har fått dette VPU recovery, og har lest litt om det her. Men problemet mitt går ikke vekk. I SmartDoctor Settings-> ->Settings Har jeg hukket av -enable overheat protection(5 sekunder) -Enable Hyper Drive -Temperature ->Monitor -IKKE hukket noen av i Voltage alarm Settings(da går alarmen) -hukket GPU ->70gr C -hukket Video RAM -> 70gr C Fan Alarm Setting/Fan speed -> 5000rpm ->Fan Control Hukket av for Enable SmartCooling Fastest 60gr C Fast 55gr C Medium 35gr C Slow 25gr C
ray001 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Hva skal det stå her? Skal det være huket av i PCI settings når det er et AGP kort?
ray001 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Properties hos meg. Er det feil innstillinger her? Endret 10. november 2004 av Ray001
Vizla Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) noen correct me if im wrong.. Mitt 6800LE var stilt til pci ( samme som deg ). Skrudde det av, og vips, så fikk jeg ytelsen som jeg betalte for.. ( vær så snill, rett på meg hvis jeg har feil.. jeg stilte på en del annet også ) *edit* står fastwrite på hos deg.. ? ( prøv å skru den av hvis den gjør ) Endret 10. november 2004 av Vizla
ray001 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 noen correct me if im wrong.. Mitt 6800LE var stilt til pci ( samme som deg ). Skrudde det av, og vips, så fikk jeg ytelsen som jeg betalte for.. ( vær så snill, rett på meg hvis jeg har feil.. jeg stilte på en del annet også ) *edit* står fastwrite på hos deg.. ? ( prøv å skru den av hvis den gjør ) Ok takker for svar Hvordan ser Properties iforhold
ray001 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 *edit* står fastwrite på hos deg.. ? ( prøv å skru den av hvis den gjør ) @Vizla, takker for svar Ja det gjør den Skal skru av fastwrite & pci settingsene. Nå som det skal fikse seg lurer jeg fortsatt på Properties hos meg. Er det feil innstillinger her? Kan jeg gjør det bedre?
Vizla Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 *edit* står fastwrite på hos deg.. ? ( prøv å skru den av hvis den gjør ) @Vizla, takker for svar Ja det gjør den Skal skru av fastwrite & pci settingsene. Nå som det skal fikse seg lurer jeg fortsatt på Properties hos meg. Er det feil innstillinger her? Kan jeg gjør det bedre? syns det så toppers ut jeg utenom det
ray001 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 NIKS, det hjalp ikke, fikk igjen VPU recovery etter oppstart nå igjen??? Hva kan da være galt? Trenger jeg nytt skjermkort?driver? Har lagt inn skjermkort driverene som kommer fra cden uten hjelp. Er det nyere/andre drivere på nettet som kan hjelper?
ray001 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 (endret) Nei det er forsatt feil, se på disse bildene Hvorfor er det to ATI2evxx.exe processer? Endret 11. november 2004 av Ray001
ray001 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Annet feil bilde med ATI kortet. Sjekk ATI HotKey Poller -->Status = NOT OK
ray001 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Her er det et tredje bilde med feil
ray001 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Har jeg feil drivere, eller noe slik?
Deadringer Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 prøv å formatere pc'en din, så installere driverne som følger med cd'en. har 9600xt jeg også, har installert nye drivere(altså ikke de osm følger med kortet) og da blei alt fuck'a! formaterte og installerte de som fulgte med, å alt gik fint som faen!
ray001 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Av en eller annen grunn så er innstillingene med skru av fastwrite & pci settingsene. skrudd seg på igjen?Jeg har nå ikke gjordt det @headcleaver Det er bare det at jeg har nettopp gjordt det og har nettopp fått opp maskinen med alle prog. jeg ønsker/har. Det er et vanvittig arbeid som tar vanvittig tid. Menmen er det som må til så......
Gammal Sokk Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Av en eller annen grunn så er innstillingene med skru av fastwrite & pci settingsene. skrudd seg på igjen?Jeg har nå ikke gjordt det @headcleaver Det er bare det at jeg har nettopp gjordt det og har nettopp fått opp maskinen med alle prog. jeg ønsker/har. Det er et vanvittig arbeid som tar vanvittig tid. Menmen er det som må til så...... prøvde du å slå av fastwrite i BIOS eller i Windows? den er lurest å slå av i BIOS mener nå jeg.
ray001 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 (endret) Av en eller annen grunn så er innstillingene med skru av fastwrite & pci settingsene. skrudd seg på igjen?Jeg har nå ikke gjordt det @headcleaver Det er bare det at jeg har nettopp gjordt det og har nettopp fått opp maskinen med alle prog. jeg ønsker/har. Det er et vanvittig arbeid som tar vanvittig tid. Menmen er det som må til så...... prøvde du å slå av fastwrite i BIOS eller i Windows? den er lurest å slå av i BIOS mener nå jeg. Takker for svar Ok Hvordan Jeg gikk inn på Start->Run->skrev->smartgart Fikk opp denne, og huket dem av der, og fastwrite inn på Basic AGP settings(det er vel windows da ) Endret 12. november 2004 av Ray001
Gammal Sokk Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ok Hvordan Kommer litt ann på hvilket hovedkort du har hvordan det gjøres, men har du manualen til hovedkortet så står det der både hvordan du kommer inn i BIOS og hvor du finner instillingene til AGP porten/FastWrites Den vanligste måten å komme inn i BIOS på er å trykke [DEL] tasten under oppstart, mens maskinen teller opp RAM eller rett etter att "NumLock" "CapsLock" og "ScrollLock" lysene har blinket samtidig, kan jo eventuelt gjør som meg og bare sitte og trykketrykketrykketrykketrykke [DEL] til jeg kommer inn i BIOS(merk. fungerer jo bare hvis det er denne tasten ditt hovedkort bruker for å la deg komme inn i "BIOS setting"
Vizla Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 prøv å formatere pc'en din, så installere driverne som følger med cd'en. har 9600xt jeg også, har installert nye drivere(altså ikke de osm følger med kortet) og da blei alt fuck'a! formaterte og installerte de som fulgte med, å alt gik fint som faen! for siste gang... driverene som følger med på cd'en er utdaterte og dårlige...
ray001 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 prøv å formatere pc'en din, så installere driverne som følger med cd'en. har 9600xt jeg også, har installert nye drivere(altså ikke de osm følger med kortet) og da blei alt fuck'a! formaterte og installerte de som fulgte med, å alt gik fint som faen! for siste gang... driverene som følger med på cd'en er utdaterte og dårlige... Hvilke av dem driverene skal jeg ha, det er ikke liksom en enkel link til den rette driveren til mitt kort? Har sett litt på denne linken
ray001 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Av en eller annen grunn så er innstillingene med skru av fastwrite & pci settingsene. skrudd seg på igjen?Jeg har nå ikke gjordt det @headcleaver Det er bare det at jeg har nettopp gjordt det og har nettopp fått opp maskinen med alle prog. jeg ønsker/har. Det er et vanvittig arbeid som tar vanvittig tid. Menmen er det som må til så...... prøvde du å slå av fastwrite i BIOS eller i Windows? den er lurest å slå av i BIOS mener nå jeg. Skal se på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå