Gå til innhold

KonspirasjonsTEORI: Har Israel forgiftet Arafat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enhver som har litt peiling på Israels etterretningstjeneste Mossad, og deres kapasitet, vet at det ville være peanuts for dem å forgifte dem de måtte ønske. Men ville de egentlig "ta" Arafat så hadde de gjort det for flere år siden (ser bort fra tiden før Arafat ble en internasjonal størrelse).

 

Hvis Arafat er forgiftet tror jeg helst det må være ytterliggående Palestinere som står bak, for p.t er han limet som holder Palestinerne samlet (så godt det lar seg gjøre). Og dermed er det en fordel for Israel at han er i livet. Når han dør tror jeg at vi vil oppleve en eskalerende konflikt mellom Isralitter og Palestinere.

Lenke til kommentar

Sett fra israelerenes synspunkt så er det bedre om arafat dør en "naturlig" død, enn at de må kverke han. Da det ene scenarioet vil skape mindre bråk enn det andre.

 

Tiden er også moden for å prøve et alternativ til arafat. folket der nede ser også et behov for å prøve å gå videre, prøve alternativer.

 

Men om israel har gjort det? nja ... det har jeg problemer med å forstå. Greit de vil ha han død, og at andre i arafats krets ønsker han dit pepperen gror og har hastverk med å erklære han død. meeeeeeen. nei. Myth busted.

Lenke til kommentar

En av verdens mest brutale regimer og statsterrorister bortsett fra USA, nemlig Israel, har jo lenge villet drepe Arafat. De har bare ventet på den rette anledningen som kom nå.

USA blir mest sannsynelig tvunget til å gå mer aktivt inn i midtøsten-konflikten og hva er da mer lempelig enn å bli kvitt Palestinernes leder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...