m0r di Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Heisann. Tror det er noe gærnt med skjermkortet mitt. Eller ikke selve skjermkortet, men er noe som ikke stemmer. I f.eks Far Cry er grafikken langt fra optimal og det er områder hvor det er svart osv. Så jeg bestemte meg for å legge inn driverne fra nvidia.com, men da kom jeg over noe rart noe. Skjønner meg ikke så mye på det, og har ikke så veldig peil, så ville satt pris på om noen hjalp meg. *se vedlagt fil* mvh Daniel Endret 7. november 2004 av m0r di
Vizla Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 er bare pga. driveren ikke er WHQL signert.. Bare trykk på fortsett
Npvk_X Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Far Cry må patches for å kunne bruke de nye Geforce 6800 kortene.. patch 1.1 er vel minstekravet.. Har du patchet farcry?? mvh Espen
TDK Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Far Cry må patches for å kunne bruke de nye Geforce 6800 kortene.. patch 1.1 er vel minstekravet..Har du patchet farcry?? mvh Espen Du kan likegodt innstalere patch 1.3. Den er nylig sluppet og fikser de fleste problemene.
Kurt P Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Far Cry må patches for å kunne bruke de nye Geforce 6800 kortene.. patch 1.1 er vel minstekravet..Har du patchet farcry?? mvh Espen Du kan likegodt innstalere patch 1.3. Den er nylig sluppet og fikser de fleste problemene. greit det forklarer vel buggene i grafikken, men det forklarer vel neppe den lave fps n ? 3dmark resultatet på 05 var 2650.. Endret 7. november 2004 av Kurt P
m0r di Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Hvor kan jeg laste ned den patchen da?
Messerschmitt109 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvor kan jeg laste ned den patchen da? google4win... www.farcry.ubi.com
simalarion Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 til dette kortet må du bruke Gainwards egen favoritt driver 66.72 eneste alaternativet er 66.81 Jeg skall finne driveren (66.72) som funker best (har samme kortet selv) å legge til en link her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå