Mala Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 faen!! vi har skrivemøte 4 russen den dagen!! altså kommer ikkje hjme før i 18:00 tia 1. Slå av lyset i rommet. 2. Spring rundt omkring til du treffer et bord med foten. 3. Klag over sterke smerter i foten du nettopp slo. 4. Spring (!) som fan hjem 5. Steng deg inne på datarommet 6. Spill HL2 til du er blind Now there`s something interesting :!:
nord Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 guess what! lesedag når spillet slippes på steam og på en lesedag skal man lese hehe.. kanskje jeg skal ta min studiedag da... lesedag, pøh. oppskrytt. får jo bare et lite hefte som man kan bla igjennom
Gjest medlem-19530 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Endret 8. november 2004 av medlem-19530
thomassit0 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 tror kanskje de med steam har det før deg
Gjest medlem-19530 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 tror kanskje de med steam har det før deg i porsgrunn er det så og si ingen som har studiedag og de som har steam da på skole/jobb eller den filmen med klassen, mens jeg har da den mens de ser på den HUSK: dette mener jeg om porsgrunn da, jeg forholder meg ikke til andre byer
Kasp Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++
TCi Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++ Les tråden.. El-kjøp sier de kommer samtidig. edit: hmm.. ikke den tråden her nei hehe beklager Endret 8. november 2004 av TCi
bensinkanna Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Vi har planleggings dag den 17 EDIT: ...og de som har steam da på skole/jobb... Finnest små rare folk som skulker for å spille (ikke meg!) Endret 8. november 2004 av bensinkanna
Gjest medlem-19530 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++ det var da synd for deg fordi ebgames får det inn 16 sammen med den vanlige hl2
Newt32 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 --::: HL2 CountDown! :::-- Men dette er muligens amerikansk tid... Men men...
TheDarkListener Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 --::: HL2 CountDown! :::-- Men dette er muligens amerikansk tid... Men men... Prøv her.
Newt32 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 --::: HL2 CountDown! :::-- Men dette er muligens amerikansk tid... Men men... Prøv her. Skjønnte ikke helt... 3 dager og 11 timer osv?
TheDarkListener Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 --::: HL2 CountDown! :::-- Men dette er muligens amerikansk tid... Men men... Prøv her. Skjønnte ikke helt... 3 dager og 11 timer osv? uker, dager, timer, min, sek
Newt32 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 --::: HL2 CountDown! :::-- Men dette er muligens amerikansk tid... Men men... Prøv her. Skjønnte ikke helt... 3 dager og 11 timer osv? uker, dager, timer, min, sek Åj.. Den gikk etter pc klokken ja... Hehe, min var litt feil.
brillan Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++ det var da synd for deg fordi ebgames får det inn 16 sammen med den vanlige hl2 Hvordan skal de få det inn når collectors edition ikke er ferdig? Collectors edition slippes den 26.nov, akkurat som vanlig hl2 kommer den 16.nov.
Ol'H Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++ det var da synd for deg fordi ebgames får det inn 16 sammen med den vanlige hl2 Hvordan skal de få det inn når collectors edition ikke er ferdig? Collectors edition slippes den 26.nov, akkurat som vanlig hl2 kommer den 16.nov. *kremt kremt* kommer ikke de samtidig kanskje?
Dinsdale Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Tenker denna karen sitter foran pc`en og bivåner opplåsningen ja :-)
brillan Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 skal til byen med skolen den dagen kan jeg bare hente hl2 men de andre ser på farenheit 9/11 aahhhh blir en av de første som i byen som har hl2 gleder meg til å holde på det fine collectors edition coveret Collector's Edition kommer ikke ut før 26. november +++ det var da synd for deg fordi ebgames får det inn 16 sammen med den vanlige hl2 Hvordan skal de få det inn når collectors edition ikke er ferdig? Collectors edition slippes den 26.nov, akkurat som vanlig hl2 kommer den 16.nov. *kremt kremt* kommer ikke de samtidig kanskje? Nei.
jkhgyyfjhgydesyhfd Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen som vet om noen gode nedtellings bilder til hl2, som jeg kan bruke som bakgrunn? EDIT: skrivefeil Yapp... Phantim et install program for Desktopen, funker fint og er aktiv hele tiden. Eksempel: Min windows http://img114.exs.cx/img114/1513/desktop20.jpg
hansol123 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 skal ta ned pcen (aktivere hl2 før seff) spille til jeg blir gal med sucky skjermkort mx440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå