Gå til innhold

Fjerning av operatørlogo


Nero86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):

Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte.

Denne ^

den funka fett til meg :) har netopp fått vekk den stygge telenor logoen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Da har jeg sendt logo blank til 1985 med min 7610. Og det har jeg fått. Det er helt hvitt der jeg hadde min netcom logo. Så jeg har nå funnet ut at det var finere med netcom logoen enn den stygge hvite ruta.

 

Så spørsmålet er: Hvordan får jeg tilbake min netcom logo?

Bruk tipset mitt da? Står på første siden.

Lenke til kommentar
http://wap.cellus.no/c/mUvgh

 

Jeg vet ikke åssen mobiler den funker på men den funka på min 6610, man betaler bare wap-kostnadende..

Funka ikke her på en K700i

Mobilen gjenkjente ikke fila..

Kan det være pga at jeg lasta den ned på pc'en også sendte den til mobilen?

Skal vel ikke ha noe å si

 

Damn! Vil ha vekk den stygge Telenor-logoen!! :(

Ikke mulig på K700...

 

Grimboo: Jeg skjønte hva du mente, men foreslo min metode istedet så du får bort logoen helt, da slipper du den hvite rubrikken (og også Netcom logoen). Hvis du går på Display Innstilinger -> Operatørlogo og velger "På" så får jeg hvertfall operatøren min i displayet. Prøv det.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor det kommer melding" Lagring mislykket" når jeg skal lagre blank logo på en N6230?

Har samme problemet med min N7250!

 

Får beskjeden "operatølogo mottatt", men når jeg prøver å lagre den kommer det bare "lagring mislykket"

 

Har gått inn på innstillinger - displayinnstillinger, men der får jeg ikke muligheten til å aktivere "operatørlogo av/på"

Får bare meldingen "ingen operatørlogo i telefonminnet"!

 

Selvfølgelig er det ikke det når den forb***a mobilen ikke lar meg lagre de jeg henter ned!!! :realmad:

 

Har sikkert bruk 100 kr på blanke operatørlogoer til nå! :wallbash:

Lenke til kommentar

Hadde tidligere en slik blank operatørlogo på min 6230 (dvs. ingen hvit firkant, ingen NetCom, ingenting!), men for et par-tre uker siden "rebootet" telefonen seg selv (slik virket det ihvertfall) og jeg satt igjen med en liten gul boks med spm.tegn i der operatørlogoen skal stå.

 

Når jeg prøver å wappe ned en ny blank logo, får jeg også "Lagring mislyktes", uansett om "Operatørlogo" er slått av eller på.

 

Merkelig. Og kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...