Gå til innhold

Tilbring vinteren online (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg misunner alle dere der ute som kan spille Online :( Virker som det er utrolig mye bra ute nå for tiden. Er så kjedelig å bare spille single player hele tiden.

 

Jeg får satse på en leilighet med bredbånd til neste år, hadde vert herlig det :love:

 

En ting jeg lurte på, hvor bra Hardware bør en ha for å spille de nyeste mmorpg spillene? Bla de som er omhandlet i artikkelen? Og hva bruker dere av HW?

Hey! Det er ingen unnskyldning å IKKE spille Eve Online med vanlig ISDN linje. Jeg bruker det her og nå og det funker som en drøm!

 

Kjøper du i tillegg tiscali.no MegaSurfer fastpris, kan du sitte og spille 6 timer hver dag til 595,- per måned på ISDN linje. Deilig alternativ for oss stakkars gutta uten bredbåndsmuligheter. :dribble:

 

Eve Online er noe av det kuleste MMOG spillet jeg har prøvd iallfall, hvis du liker ScienceFiction genren. :love:

 

Løp til nærmeste spiderman butikk og kjøp Eve Online originalen for 299,- inkluderer 1 måneds free gametime. Eve Online trenger nesten ikke båndbredde for å spille online så det funker utmerket på vanlig ISDN. Rå grafikk er det også. Funker fett med et gammelt Radeon 9000 kort tilogmed. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...