Thsan Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Ny trailer Ser på cinematic nå får helt gåsehud Kan ikke vente til wow kommer ut. Skal se den andre etterpå ! Så vist bare ut til å være en. Jeg får ihvertfall ikke downloada, med den clienten man må laste ned. Endret 5. november 2004 av ShadowWalker
Lch Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det er en hjemmemekket torrentklient eller noe, er det ikke? Jeg lastet ned traileren fra FileRush i går, den er ganske fantastisk. Forteller ikke så mye om spillet, riktignok. http://www.filerush.com/download.php?target=WOWIntro.avi (vanlig torrent, 45MiB) Blizzard burde IMO lage en helaftens spillefilm fra et av spilluniversene de har laget. Dét hadde vært digg det.
Enceladus Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Var kul den ja :yes kom i skikkelig warcraft stemning, magisk
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Har ikke sett den ennå, men for å laste den ned på tradisjonelt vis - uten å måtte uploade også kan dere trykke her. Går sånn passe fort fra den nederste av de to linkene - ligger stabilt på 160kb/sek. edit: Har sett den nå. Hadde glemt hvor utrolig gode Blizzard var med småfilmene sine. Er mye mulig at det er denne videoen her som faktisk får meg til å investere mye av den kommende fritiden min i WoW. Maken til stemning er det lenge siden jeg har sett i et PC-spill! Endret 5. november 2004 av Complexion
ttt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 blizzard er utroleg flinke til å lage sånne filmar, og denne var intet unntak. flott film.
Kultom Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det var godt å se den filmen ferdig, har venta på den i månder nå jo. Blir så nydelig spill, sikkert tusner som kommer til å spille det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå