Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen andre som har prøvd å bestillt snus fra nettet?

som har hatt litt bedre erfaringer?

var en her inne,som fikk snusen veldig seint,og den var tørr,og ikke billig :p ... kjipt det... jeg kjøper min i sverige,eller på jobben til mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker vanligvis vanlig General, men har i det siste gått over til "catch - White portion licorice" ettersom dama syntes det ble mindre og mindre populært med møkkete fingre og tenner :)

Skrevet

hehe,det syns de fleste damer... jeg røyker når jeg drikker,men snuser vel en boks med porsjons snus på 3-4 dager... porsjons snus er vel ikke like ekkelt? renner jo ikke så fælt,og syns ikke... værtfall ikke på meg

• 2 uker senere...
Skrevet
Sikkert noen som har sagt dette før, og dette kan sikkert regnes som spam.. men jeg vil bare få informert om at jeg synes snus er utrolig usjarmerende og ekkelt.

Eksen til kameraten min syntes det var tøft. :---P

Hun er ikke fra byen nei ...

Skrevet
Sikkert noen som har sagt dette før, og dette kan sikkert regnes som spam.. men jeg vil bare få informert om at jeg synes snus er utrolig usjarmerende og ekkelt.

Jeg tror ytterst få folk snuser fordi det er sjamerende... Tror jeg skulle greid å ordne deg fordet ;)

Skrevet

Jeg tror ytterst få folk snuser fordi det er sjamerende...

Vi snuser fordi at vi er så utrolig pene. Vi må tone ned "penheten" vår :D

Skrevet
Skruf 4 life :w00t:

For de som får tak i det ja.. :hrm:

Bruker General nå, prøvd Skruf og det var hæææærlig!! Noen som vet om/hvor dette kan fåes tak i? Må ha det, bare mååå ha det!

Skrevet

Skruf selges overalt her i Trondheim, men Skruf er fryktelige saker. Når alt kommer til alt så er det kun General i løs form som duger. :)

Skrevet

Schmoood, skal sjekke alle sjappene.. Butikken jeg kjøpte på (drevet av utlendinger) er stengt nå "pga. sykdom" aka "solgt tobakk til mindreårige"! =/ Kjipt, så da må jeg få 2 andre til å kjøpe..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...