Gå til innhold

hvilke land tror dere Bush vil plage?


Gjest Slettet+98712387

Anbefalte innlegg

Heller det enn at Iran blir som Irak/Afghanistan er nå...Landene er blitt totalt ødelagt...

Nå ble jeg interessert.. Kan du utdype dette?

Er det så jævla mye å utdype?

Det er bedre at folk lever(Iran), en at de ikke lever(Afghanistan/Irak)?

Det er bedre at folk har det litt vanskelig8Iran), en at de har det helt jævlig(Irak)?

Kom ikke hit og si at de har det bra i Irak..Og ikke engang sammenlign styret som var i Irak med det som er i Iran..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg mener er at der ikke er ikke nødvendig med krig for å stoppe land som evt. lager atomvåpen...

Send inn FN's sikkerhetsinspektører og la _FN_ finne ut av det...For all del ikke USA, det er ikke de som bestemmer hva som er lov og hva som ikke er lov...

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Han kan bare prøve seg på Iran...Da sprenger jeg ambassaden til USA i filler..

Jeg kan lukte helt hit at du er muslim.

 

EDIT: Hvis du sprenger ambassaden, hva tror du skjer da? INGEN ting! Noen mennesker dør. Men med USA, ingen ting! De kommer til å le av deg akkuratt som de ler rått av de idiotene som skjærer av hodene til folk med lommekniv! Det er totalt meningsløst! Hvorfor skal dere være så voldelige!?

"Hvis jeg ikke får se på hotel cæsar så går jeg å sprenger meg selv inne på sten&strøm!"

 

Er det mulig.

 

 

 

 

Ja.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Heller det enn at Iran blir som Irak/Afghanistan er nå...Landene er blitt totalt ødelagt...

Nå ble jeg interessert.. Kan du utdype dette?

Er det så jævla mye å utdype?

Det er bedre at folk lever(Iran), en at de ikke lever(Afghanistan/Irak)?

Det er bedre at folk har det litt vanskelig8Iran), en at de har det helt jævlig(Irak)?

Kom ikke hit og si at de har det bra i Irak..Og ikke engang sammenlign styret som var i Irak med det som er i Iran..

Jepp, mye bedre å leve i et land du ikke kan si hva du vil, tenke hva du vil, kle deg i hva du vil, se på tv, høre på radio, utøve idrett, ha stemmerett, kunne utdanne deg i hva du vil, jobbe med hva du vil, osv. Mye bedre å leve i et land der du blir fengslet uten rettsak, torturert i fengslene, kappet armene av for du stjal en banan...

 

Jeg ser nå hva som var bedre før. Du har helt rett.

Lenke til kommentar

Hvis de folka nedi der hadde brent opp koranen og glemt allah og alt det der så skal jeg love deg at landet hadde blitt ti ganger så mye bedre å bo i.

 

.... og fått seg et nytt språk, f.eks engelsk... man blir hissig av å høre på det språket (egne erfaringer).

 

(Jeg er imot all religion bortsett fra norrøne mytologi)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jepp, mye bedre å leve i et land du ikke kan si hva du vil, tenke hva du vil, kle deg i hva du vil, se på tv, høre på radio, utøve idrett, ha stemmerett, kunne utdanne deg i hva du vil, jobbe med hva du vil, osv. Mye bedre å leve i et land der du blir fengslet uten rettsak, torturert i fengslene, kappet armene av for du stjal en banan...

 

Jeg ser nå hva som var bedre før. Du har helt rett.

Har du kilder som viser at alt dette skjer i det moderne 2004 Iran?

bæsj on da legg

Gidder ikke diskutere mer..ikke forvent svar fra meg mer i denne tråden..

Lenke til kommentar
Har du kilder som viser at alt dette skjer i det moderne 2004 Iran?

bæsj on da legg

Ja, dette skjer i "det "moderne" Iran anno 2004". (Det vil si, ikke nødvendigvis akkurat slik, men det i hvertfall sjuke restriksjoner og sjukt moralsyn). Uten tvil. Jeg kjenner til og med Iranere som sier det. Slutt å være så forbanna stolt, og innse at hjemlandet ditt er pill råttent.

 

DANSING ER FORBUDT, FOR FAEN. Syke, syke teokrati.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jepp, mye bedre å leve i et land du ikke kan si hva du vil, tenke hva du vil, kle deg i hva du vil, se på tv, høre på radio, utøve idrett, ha stemmerett, kunne utdanne deg i hva du vil, jobbe med hva du vil, osv. Mye bedre å leve i et land der du blir fengslet uten rettsak, torturert i fengslene, kappet armene av for du stjal en banan...

 

Jeg ser nå hva som var bedre før. Du har helt rett.

Har du kilder som viser at alt dette skjer i det moderne 2004 Iran?

bæsj on da legg

Gidder ikke diskutere mer..ikke forvent svar fra meg mer i denne tråden..

um.. Det er du som drar inn Iran. Jeg snakker om Irak og Afghanistan, der alt var så rosenrødt før ifølge deg..

 

Det er forresten ille i Iran og..

Lenke til kommentar
Slutt i protest.

 

NÅ.

Nå er det først og frems "sånn erotisk ladet disko dansing" de er imot. (husk at ALT diskodansin er erotisk ladet).

Er visstnok langtifra alle lærene som tar dette seriøst. Men en som var på skoleturen fikk tilsnakk for å være på disko! :lol:. Selv så synes eg det kunne være morsomt å finne ei jente og utføre en svært dristig dans foran han(den mest konservative av lærene). :D

 

Men dette er off topic.

 

Forøvrig så er eg enig med HalTan i at det er først og fremst USA selv(dvs. særlig fattig folk) som vil bli rammet av at Bush ble gjenvalgt. Utenrikspolitkken deres er ikke så helt fantastisk utenojordisk forskjelige, Kerry er også amerikaner husk på dette. Men innenriks politkkken er veldig forskjelig, Kerry drar mer til Vesntre... eller en mer korrekt måte å si det på: Kerry drar ikke så sinnsykt langt til å høyre.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Moro å se at såå mange setter seg inn i saker og ting før de uttaler seg ... :roll:

 

For å Quote Washington Post om de to presidentkandidatene, Kerry om National Security :

 

"Says he still would have voted to authorice the war in Iraq even if he had known that U.S and allied forces would not find weapons of mass destruction but he says Bush and his advisers badly mismanaged the war."

 

Trodde da vitterlig at alle som diskuterer Bush vs Kerry visste at Demokratene og Kerry stemte FOR å bruke militær makt mot Irak. Og Kerry sier nå at han ville støttet denne militære aksjonen SELV om han hadde visst at USA og de allierte ikke ville finne MØV!

 

Så på hvilket grunnlag kan "dere" prestere å kalle Bush for en krigshisser, og samtidig fremstille Kerry som Gandhi ... ? :whistle:

 

Som de sier "Over there" .. "Wake up and smell the coffe!" , og samtidig som "dere" drikker morgenkaffen kan "dere" jo prøve å sette dere mer inn i de faktiske forhold! Knowlegde is power!

 

Og NEI, jeg støtter hverken Bush eller Kerry!

Lenke til kommentar
Trodde da vitterlig at alle som diskuterer Bush vs Kerry visste at Demokratene og Kerry stemte FOR å bruke militær makt mot Irak. Og Kerry sier nå at han ville støttet denne militære aksjonen SELV om han hadde visst at USA og de allierte ikke ville finne MØV!

 

Så på hvilket grunnlag kan "dere" prestere å kalle Bush for en krigshisser, og samtidig fremstille Kerry som Gandhi ... ? :whistle:

Dog TALTE Kerry MOT invasjonen av Irak i senatet, men stemte for invasjonen noen dager senere, ja. I følge en eller annen usa-ekspert på NRK var visst det man sa i senatet viktigere, siden det ofte var mange ting som spillte inn på hva senatorene stemte for. Blant annet skulle de være "trengt opp i et hjørne" som han så fint sa uten å utdype noe videre, så ikke vet jeg... noen som vet noe mer om dette egentlig? Hadde vært interessant å få vite...

Lenke til kommentar
Men innenriks politkkken er veldig forskjelig, Kerry drar mer til Vesntre... eller en mer korrekt måte å si det på: Kerry drar ikke så sinnsykt langt til å høyre.

Bush er heller ikke langt til høyre. Bush er en meget moderat republikaner, og har blant annet økt offentlige utgifter betydelig, også om man ser bort fra økningen i utgifter til forsvaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...