Gå til innhold

4 år til med Bush


Anbefalte innlegg

Saklige argumenter blir ignorert, mens så fort noen skriker at "Bush er Hitler" eller "Alle amerikanere er tilbakestående" så hiver folk seg over å beskylder hele venstresiden/høyresiden for å være usaklige, etc...

 

Jævla irriterende, spør du meg... :roll:

Jeg har ikke problemer med at andre sier sin mening så lenge de argumenterer for den. Jeg gidder ikke diskutere om oljen i Irak, da det finnes ca. 10 tråder om dette allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, jeg vil iallfall huske han som mannen som fikk fart i opiumproduksjonen i Afghanistan. Husker ikke hvor mange tonn produksjonen var i fjor, men det var iallfall ca 14 ganger høyere enn siste året med taliban. Bare så det er sagt, Afghanistan står får rundt 2/3-deler av verdensproduksjonen av opium. Hipp hurra for Bush :roll:

Du tillegger Bush skylden for noe han ikke er direkte skyld i. Du hadde helst sett at Taliban fikk fritt spillerom i Afghanistan?

Lenke til kommentar

 

Men som noen sa så er jo trøsten at det nå kun er 4 år til vi er kvitt den familien for godt! Fortutsatt at ikke Laura, Barbara eller noen av døtrene stiller til valg :D

 

kan jo være at det kommer en generasjon etter dette som blir politis påvirket av bestefar , og det virker jo ikke som di blir no smartere heller :p

Lenke til kommentar
Tja, jeg vil iallfall huske han som mannen som fikk fart i opiumproduksjonen i Afghanistan. Husker ikke hvor mange tonn produksjonen var i fjor, men det var iallfall ca 14 ganger høyere enn siste året med taliban. Bare så det er sagt, Afghanistan står får rundt 2/3-deler av verdensproduksjonen av opium. Hipp hurra for Bush :roll:

Du tillegger Bush skylden for noe han ikke er direkte skyld i. Du hadde helst sett at Taliban fikk fritt spillerom i Afghanistan?

Ikke direkte skyld i? Si meg, hvem beordret et angrep på Afghanistan? Bush kanskje? Ved å fjerne grunnen til at opiumproduksjonen ble holdt nede så er man da vitterlig en direkte årsak. Forøvrig ønsker jeg selvsagt ikke at Taliban hadde fått fortsatt fritt spillerom, er bare det at Bush burde hatt planer for å fortsatt holde produksjonen nede, eller er han så dum at han ikke så at det kom til å skje? Må bare legge til at produksjonen gikk drastisk ned fra et nivå _under_ dagens til et nivå 14 ganger mindre enn dagens under Taliban, og det bare på noen få år. Man skal være rimlig ute på blåbærtur hvis man ikke tenker på det.... Så ja, jeg tillegger Bush skylden for akkurat det der.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Man finner olje på to steder. Havbunn og ørkenlandskap. Du har kanskje fått med deg at Norge henter oljen sin i nordsjøen?

OOh, vanskelig sammenligning for deg? I'll make it clearer:

 

Bush-gutten må jo få oljen ut av landet, Irak, dette går ikke gjennom krigsherjede land. Ruten gjennom iran, turkmenistan, afganistan og ut i stillehavet ble jo nevnt. Afganistan var utfordringen, pga taliban, som nå så beleilig er sprengt til Nepal.

 

Og alexf, du må være forumets verste poster. Fortjener ban for trippel-posting. :roll:

Lenke til kommentar
Bush-gutten må jo få oljen ut av landet, Irak, dette går ikke gjennom krigsherjede land. Ruten gjennom iran, turkmenistan, afganistan og ut i stillehavet ble jo nevnt. Afganistan var utfordringen, pga taliban, som nå så beleilig er sprengt til Nepal.

Hva har dette med Stavanger å gjøre?

 

Og alexf, du må være forumets verste poster. Fortjener ban for trippel-posting. :roll:

Sakligheten når nye grenser.

Lenke til kommentar
BTW... hvordan kan et land hvor over 50% av innbyggerne i usa ikke har vært utenfor sin egen delstat, bestemme over verden? det er skremmende...

Det er mer skremmende at noen i ett land med 4 millioner innbyggere skal bestemme hva velgerne i ett land med 280 millioner innbyggere skal mene.

siden 200000MILIONER fluer spiser drit må jo det være det eneste rette kosthold. majoriteten har ikke altid rett

Lenke til kommentar
Hva har dette med Stavanger å gjøre?

USA vil ha oljen hjem til seg, sant? :)

 

Statoil vil ha oljen med hjem til seg, sant?:)

 

USA kan ikke flytte hjemmet sitt til Irak, sant? :(

 

Statoil kan ikke bo på en oljeplattform, sant? :(

 

Derfor har Statoil en grunn til å etablere seg i Stavanger. :yes:

Derfor har USA en grunn til å etablere (invadere, drepe motstand) i Afganistan. :yes:

 

Sakligheten når nye grenser.
Inkludert din egen.
Lenke til kommentar
da kanskje vi skulle husket nixon som en koselig familiefar?

Er en usaklig sammenligning det beste du kan komme med?

Les innlegget mitt igjen, og igjen, deretter igjen, helt til du skjønner det...

:yes:

 

for vietnam er jo kjempe stabilt , og har topp økonomi (vansklig ord)

Tipper de i sør-vietnam er veldig glade for at USA har spart dem for å lide skjebne med nord-vietnameserne. De slipper å dyrke en kommunistisk leder som gud, de har full religionsfrihet, ytringsfrihet o.l som vi bortskjemte nordmenn tar som en selvfølge.

 

Og så har de mat på bordet, mens nord-vietnameserne sulter ihjel.

 

EDIT: Her blandet jeg vietnam med Nord-Korea. :blush::blush:

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Hva har dette med Stavanger å gjøre?

USA vil ha oljen hjem til seg, sant? :)

 

Statoil vil ha oljen med hjem til seg, sant?:)

 

USA kan ikke flytte hjemmet sitt til Irak, sant? :(

 

Statoil kan ikke bo på en oljeplattform, sant? :(

 

Derfor har Statoil en grunn til å etablere seg i Stavanger. :yes:

Derfor har USA en grunn til å etablere (invadere, drepe motstand) i Afganistan. :yes:

 

Sakligheten når nye grenser.
Inkludert din egen.

:fun:

Endret av alexf
Lenke til kommentar
Hvorfor ønsker du andre menneskers ulykke?

 

Kanskje fordi det i dag er resten av verden som holder oppe Usa`s økonomi.

viste dere at det sansynelig vis finnes så mye Svarte og falske dollar at hvist alt ble fjernet/avslørt/hvitevasket ville dollarkursen sunket drastisk om ikke bli verdiløs

 

kilde: en eller annen dokumenter en plass ( den var spesifikk)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...