Gå til innhold

4 år til med Bush


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjipt, men akkurat nå er det fint lite vi kan gjøre med det.

 

Noen som tør å tippe et antall kriger som blir startet de neste 4 årene? Bush har vel ytret noe om å frigjøre Cuba, så hvis vi legger til 2 til (han finner sikkert noe gale i hvertfall 2 land til) så bør vi være der, tror jeg.

Lenke til kommentar
kjipt, men akkurat nå er det fint lite vi kan gjøre med det.

 

Noen som tør å tippe et antall kriger som blir startet de neste 4 årene? Bush har vel ytret noe om å frigjøre Cuba, så hvis vi legger til 2 til (han finner sikkert noe gale i hvertfall 2 land til) så bør vi være der, tror jeg.

Han vil garantert fortsette krigen i Irak med resultat av enda flere døde irakere, amerikanere og ikke minste uskyldige tredjepartsoffere.

 

Så står vel Iran for tur, tipper en folkerettsstridig invasjon og/eller bombing innen to år.

Lenke til kommentar

Han vil garantert fortsette krigen i Irak med resultat av enda flere døde irakere, amerikanere og ikke minste uskyldige tredjepartsoffere.

Nei, Bush ønsker å stoppe krigen. Det er opprørerne og terroristene som ønsker å fortsette. :roll:

 

For øvrig ble enda flere mennesker drept under Saddam sitt styre. :no:

Lenke til kommentar
Cuba og Iran blir de neste :)

 

Nord-Korea kommer vel til å brife med flere atombomber.

"Wihuu! Sjekk ut våre nukes da!!"

"Hvem faen spurte dere? Er dere Iran? Nei? Så hold kjeft!"

Hadde du turd å gå til angrep på Nord-Korea? Det er vel det landet i verden med flest profisjonelle soldater, og sikkert det landet som skjuler flest våpen og våpenprogrammer. Og så er de heller ikke plaget av terrorisme (hadde du turd å gjøre noe som helst gale i Nord-Korea? :p)

Lenke til kommentar

Han vil garantert fortsette krigen i Irak med resultat av enda flere døde irakere, amerikanere og ikke minste uskyldige tredjepartsoffere.

Nei, Bush ønsker å stoppe krigen. Det er opprørerne og terroristene som ønsker å fortsette. :roll:

Bush ønsker alldeles ikke å stoppe noen kriger. Har du glemt at han startet denn folkerettsstridige krigen?

Hvorfor tror du de gjør opprør i Irak? Fordi de ønsker å fortsette krigen?

De vil ha ut en okkupasjonsmakt, som vi her hjemme i 1940-1945

Lenke til kommentar

 

For øvrig ble enda flere mennesker drept under Saddam sitt styre. :no:

Jeg tror ikke det var Saddam vi kunne stemme på. Men det hadde vært morro om han var en av president kandidatene. Jeg hadde stemt på Saddam GARANTERT

 

 

Bush ( en gang i fremtiden ) : " I have a dream, that this nation will rise up to the world of terrorism. You can all see the look on Bondevik's face with his cigar in the mouth. He probably was the one that sent those two planes into our proud towers, and then he blamed it on this poor sod with a beard. He should be slaughtered. To Norway we go! Nuke em all!!

 

Publikum: YEAH!!! you go bush!!! "

 

la oss ikke glemme gjennomsnitts IQ'en til den amerikanske befolkning..

 

skemmende.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Et dekkende ord for det amerikanske folks valg er vel skandale.

En mager trøst kan vel være at han maks kan sitte i fire år, så er vi kvitt Bsuh for alltid. Jeg skal være den første til å feire den dagen.

 

Det amerikanske folk har min dypeste sympati, håper dere som har stemt på Bush får svi skikkelig

Lenke til kommentar

Må jo være politisk korrekte her å gratulere Bush med, etter all sannsynlighet, seieren. Positive ting som kan skje nå:

 

- Jeg fortsetter å få gode presidentvitser på mail.

- Det finnes en tilsvarende Bagdad Bob på Cuba og andre land Bush skal invandere / okkupere de neste 4 år.

- Gatas Parlament vinner i Lotto, 4 uker på rad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...