Gå til innhold

Crumplerstore - dårlig/ingen informasjon


Anbefalte innlegg

Bestilte en school hymn hos crumplerstore den 21/10-04. Den står fortsatt under arbeid. Sendte for en tid tilbake mail og etterlyste vesken, intet svar.

 

Etter å ha ventet en ganske god stund, ble jeg lei. Søkte på whois i norid databasen og fant telefonnr til crumpler (ingen telefonnr listet opp på crumplerstore.no), og ringte.

 

Det viste seg at dette var samme tlf nr til mediaverkstedet. Fikk beskjed om at de hadde problemer med levering, og at de ikke viste når den kom inn igjen. Men det hadde de åpenbart ikke tenkt å gi beskjed om til sine kunder.

 

Han kunne derimot tilby en tucano-veske som passet til 12". Men denne var mye billigere hos applestore. Nesten hundrelappen billigere. Han var ikke intr. å selge den til en tilsvarende pris, så jeg avsluttet like godt mitt kundeforhold til dem umiddelbart.

 

Moralen her er at med mindre du har god tid og liker å leve i uvisshet, hold deg unna crumplerstore.no.. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg akkurat skal påstå at jeg er ekspert her kan vel det faktum at de har et sinnsvakt stort vareutvalg og sikkert ikke all verdens omsetning noe å si for lagerbeholdningen deres ? Koster jo penger å ha "alt" inne på lager... Og når Crumpler er Australsk er de vel nødt til å samle opp til større ordrer for at ikke fraktugifter skal drepe prisene deres. Men på den annen side ville det jo vært mye bedre om de da faktisk sa fra til kundene sine :)

 

Cobos

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg selv har flere ganger handlet hos crumplerstore, og kjenner mange som har handlet der... INGEN har noe å si på servicen, sekkene kommer, og hvis en sekk er sen så er det Crumpler selv som ikke klarer å levere nok til norge... og at apple selger ting billigere enn andre private bedrifter, er fordi private bedrifter ikke klarer å handle inn ett like stort lager som Apple og andre svære firmaer..

 

så JEG vil ihvertfall anbefale crumplerstore.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...