Stigma Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Takk for informasjonen folkens, men jeg har et follow-up spørsmål. Disse diverse HD-temp måler programmene, er det sli kt disse ikke kan måle noe ved mindre harddiskene er koblet til hovedkortets egne 2 kanaler? HD'er som er koblet via PCI-IDE kontroller for eksempel kan ikke måles? .. -Stigma
petterg Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 SpeedFan viser alle temp-sensorene på systemet mitt, så det kan tenkes den vil takle hd'r på ekstra kontroller også.
Sjefern Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Jeg har hardisker på kontroller som blir målt temperaturern på med Everest ihvertfall. Så det funker sikkert med speedfan også. Har nå veldig sansen for everest jeg da. den måler alt fra hvor mye jeg har overklokket maskinen til hvor varm hardiskene er. I tillegg gir den meg all info om produsenter og komponenter jeg har inne i maskinen. Jeg har seagate jeg da Endret 2. november 2004 av Sjefern
Stigma Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Ser ut som min PC "låser" seg når den prøver å måle fra SMRT-diskene på IDEkontrollerene. Maskinen blir bare stående å lete i all evighet, og stjeler 100% CPU i et øyeblikk, hvert 15 sekund. Klarer tydeligvis ikke å stenge programmet heller da, selv med CTRL-ALT-DEL "kill". -Stigma
Kimmer Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ser ut som min PC "låser" seg når den prøver å måle fra SMRT-diskene på IDEkontrollerene. Maskinen blir bare stående å lete i all evighet, og stjeler 100% CPU i et øyeblikk, hvert 15 sekund. Klarer tydeligvis ikke å stenge programmet heller da, selv med CTRL-ALT-DEL "kill". -Stigma Hei, Hvilket program er det? Har selv hat samme problemer med den sidste version av SpeedFan (4.17). Har skyldt på ustabil overklokking her hos mig. Mvh Kimmer
PumpAction Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Prøvde dtemp nå nettopp og det fant kun 2 av 4 disker, speedfan fant 1 Everest finner 2 Bare jeg som har slike problemer? Endret 3. november 2004 av PumpAction
Tøyte Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har prøvd bådde dtemp og speedfan og de fant ikke alle diskene Det beste jeg vet om er http://www.panterasoft.com/download/hhealth.exe , men programet støtter ikke s-ata disker. Så hvis dere har s-ata disker og strter programet ikke trykk på s-ata diskene da fryser pcen bare.
kentbj Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Prøvde dtemp nå nettopp og det fant kun 2 av 4 disker, speedfan fant 1Everest finner 2 Bare jeg som har slike problemer? Jeg fant 2 av 6 med dtemp. Fant begge s-ata diskene.. 250gb western med ca uke uptime og 25grader hver, uten kjøling.
zyrex Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg trenger et som kan klare å lese fra ekstra kontroller.. ugh..
Stigma Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Hvilket program er det? Det skjer faktisk med samtlige program som skal måle harddisk temp. Speedfan, HDDtemp osv. Alle lager helt samme type trøbbel. -Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå