Gå til innhold

Favoritt person i Star Wars.


santaclaw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Second that! Virker som Lucas har mistet all sans for humor på sine gamle dager, dagens StarWars filmer er for seriøse. Det unike med StarWars har i stor grad blitt borte.

Det syntes ikke jeg.

Jeg synes de er for seriøse, men det blir baree teit.

 

Feks: Star Wars Episode II: Anakin: han bli gradvis ond, jaja, det vet vi jo alle.

Men problemet er bare at det er så forbanna åpenbart!

Han begynner å sutre om hvor slemm gamle onkel Obi er, og at mammaen hans ble drept, og derfor fikk han så lyst til å drepe alle de stygge sand-folkene med ondt sinn...

 

Hadde vært mye kulere om han litt mer usynlig ble ond, gradvis.

Det ble bare teit i den nye filmen...

 

I den 3. filmen våkner han sikkert opp om morgenen og sier "Oj, jeg har forstoppelse! Dritten kommer ikke ut, og det gjør så vondt! Hvorfor meg?!" *gråter forgjeves*. "Nå vil jeg ta over verden og bli en ond satan som går med maske og greier!"

 

Nå tok jeg jo selvfølgelig med litt for mye sarkasme, men de fleste skjønner vel hvor jeg vil hen? ;)

Lenke til kommentar

Han Solo :yes:

 

Det er like morsomt hver gang når jeg ser "A new hope" og da de er på Death star..

 

Han Solo løper etter en 5 stormtroopers, og når han runder et hjørne er det sånn 20 stk (I originalen tror jeg det var bare de 5 han jagde, men i special edition er det 20 stk)..

 

Plutselig ble han plutselig ikke så modig lenger :!:

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar
Han Solo :yes:

 

Det er like morsomt hver gang når jeg ser "A new hope" og da de er på Death star..

 

Han Solo løper etter en 5 stormtroopers, og når han runder et hjørne er det sånn 20 stk (I originalen tror jeg det var bare de 5 han jagde, men i special edition er det 20 stk)..

 

Plutselig ble han plutselig ikke så modig lenger :!:

Ja, litt najs den. Men antall soldater som han fulgte etter har ikke blitt endret på da, selv ikke e 1996-versjonen.

Lenke til kommentar
[iC' date=17/12/2004 : 19:41]
Han Solo  :yes:

 

Det er like morsomt hver gang når jeg ser "A new hope" og da de er på Death star..

 

Han Solo løper etter en 5 stormtroopers, og når han runder et hjørne er det sånn 20 stk (I originalen tror jeg det var bare de 5 han jagde, men i special edition er det 20 stk)..

 

Plutselig ble han plutselig ikke så modig lenger  :!:

Ja, litt najs den. Men antall soldater som han fulgte etter har ikke blitt endret på da, selv ikke e 1996-versjonen.

Sry, jeg som husker feil :blush:

 

Lenge siden jeg har sett originalversjonene.. Men har dem på VHS i skapet.. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=15/12/2004 : 16:28]
Second that! Virker som Lucas har mistet all sans for humor på sine gamle dager, dagens StarWars filmer er for seriøse. Det unike med StarWars har i stor grad blitt borte.

Det syntes ikke jeg.

Jeg synes de er for seriøse, men det blir baree teit.

 

Feks: Star Wars Episode II: Anakin: han bli gradvis ond, jaja, det vet vi jo alle.

Men problemet er bare at det er så forbanna åpenbart!

Han begynner å sutre om hvor slemm gamle onkel Obi er, og at mammaen hans ble drept, og derfor fikk han så lyst til å drepe alle de stygge sand-folkene med ondt sinn...

 

Hadde vært mye kulere om han litt mer usynlig ble ond, gradvis.

Det ble bare teit i den nye filmen...

 

I den 3. filmen våkner han sikkert opp om morgenen og sier "Oj, jeg har forstoppelse! Dritten kommer ikke ut, og det gjør så vondt! Hvorfor meg?!" *gråter forgjeves*. "Nå vil jeg ta over verden og bli en ond satan som går med maske og greier!"

 

Nå tok jeg jo selvfølgelig med litt for mye sarkasme, men de fleste skjønner vel hvor jeg vil hen? ;)

Nei. :hmm:

Lenke til kommentar

Liker best Han Solo :D:cool:

 

Men leste den vg artikkelen og der sto det :

 

"Men for trofaste Lucas-fans kan det finnes en liten trøst. Han vil muligens gå i gang med en fjerde film om Indiana Jones i 2006. Før dette har han ikke tid til flere filmer"

 

:D:dribble:

Fy **** det hadde vært digg!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Må si at det er ganske teit at den lille grønne gnomen ene øyeblikket går krokrygget med stokk og ser ut som han er klar for å bli satt på et hjem plutselig blir en ninja på speed.

HALO!? Han vil ikke misbruke the force til å brukes til noe så knotriveriselt som å gå med! Det er akkurat det som er moralen der. Bruker du den for til alt blir du for "avhengig " in a way go the path to the dark side is much harder to resist siden du hele tiden vil tror at du skal ha stringer powers. En Jedi må lære seg til å begrense th use of the force. Det btyr ikke at han ikke kan waste litt i en så viktig kamp mot sin gamle padwan og samtidig redde obi wan og anakin :tease:

Lenke til kommentar
Liker best Han Solo :D:cool:

 

Men leste den vg artikkelen og der sto det :

 

"Men for trofaste Lucas-fans kan det finnes en liten trøst. Han vil muligens gå i gang med en fjerde film om Indiana Jones i 2006. Før dette har han ikke tid til flere filmer"

 

:D:dribble:

Fy **** det hadde vært digg!

Er litt bekymra for helsa til Harrison Ford, er ikke like ung nå lenger

 

Uansett, jeg kan bekrefte at den filmen vil bli et tapsprosjekt om ikke spielberg får delta

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...