Gå til innhold

Favoritt person i Star Wars.


santaclaw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordi man kan merke i episode 2 at han kommer til å bli ond

Det syntes jeg var latterlig med 2ern!

De viste det FOR godt!

Det hadde vært mye kulere om Anakin hadde vist små viber til å bli ond, men i den andre filmen er han jo slik hele tiden!

Det blir bare tåpelig for min del!

"Ååå! Obi gjør ditt! Obi gjør datt! han lar meg aldri få leke meg litt! jeg DREPER hvem faen jeg vil! jeg gjør HVA faen jeg vil! og jeg er en liten dritt unge på vei til den onde siden!"

 

Det minner om en SKIKKELIG "bra" 80-talls amerikansk klisjè film av værste slag! :hrm:

Lenke til kommentar
En ting jeg syns er rart er det at i toen når Anakin dreper alle de tusken raiders så går de til en scene med Yoda. Da kan man høre Qui-Gon Jinn si: "Anakin, NOOO" NO blir skreket. Så spørsmålet mitt er hva har Qui-Gon Jinn med saken å gjøre

 

Noe forslag?

Qui-Gon Jinn ville jo egentlig bli treneren til Anakin, det er han som merket at Anakin hadde så sterk force, er sikkert derfor, skal se toeren i dag, kan sikkert komme med en bedre forklaring i morgen eller no...

var det forresten til Yoda eller Anakin han sa det?

Lenke til kommentar
En ting jeg syns er rart er det at i toen når Anakin dreper alle de tusken raiders så går de til en scene med Yoda. Da kan man høre Qui-Gon Jinn si: "Anakin, NOOO" NO blir skreket. Så spørsmålet mitt er hva har Qui-Gon Jinn med saken å gjøre

 

Noe forslag?

Vel, i 5ern og 6ern er jo både Obi Wan og Yoda døde (ihvertfall i 6ern,husker ikke helt), men allikevel står de begge ved siden av Luke... Sikkert noe ala det.

Lenke til kommentar
 

 

QUOTE (Belisarius @ 04/11/2004 : 08:17)

En ting jeg syns er rart er det at i toen når Anakin dreper alle de tusken raiders så går de til en scene med Yoda. Da kan man høre Qui-Gon Jinn si: "Anakin, NOOO" NO blir skreket. Så spørsmålet mitt er hva har Qui-Gon Jinn med saken å gjøre

 

Noe forslag?

 

Qui-Gon Jinn ville jo egentlig bli treneren til Anakin, det er han som merket at Anakin hadde så sterk force, er sikkert derfor, skal se toeren i dag, kan sikkert komme med en bedre forklaring i morgen eller no...

var det forresten til Yoda eller Anakin han sa det?

 

Yoda sitter og mediterer og da hører han Qui Gon Jinn si de ordene. Men det virker som Qui Gon sier det til Anakin. :hmm:

Endret av Belisarius
Lenke til kommentar

Jeg liker de stakkars rebellion soldatene på 4,5 og 6 jeg :tease:

de har så tøffe drakter på seg :D

 

så kan jeg ikke annet en å stirre når den nydelige, perfekte skjønne natalie portman viser seg fram på episode 1 og 2 :D

 

Luke Skywalker er også litt rå da, han virker som en svekling , men er i grunn litt flink :D

 

Yoda! Yoda! ingen kan matche seg med han, han kicker ass, er litt rart da, han bruker gåstav, men får han sverdet i hånda blir han en tornado:D

Glemmer aldri den kampsena på slutten av episode 2 :w00t::w00t::D

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...