Gå til innhold

Favoritt person i Star Wars.


santaclaw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La nå dette bli klart en gang for alle, unger: HAN SOLO!

 

I shall say this only once! Uten Han (pun intended) hadde det ikke blitt noe mer enn den første filmen (A New Hope). Seriøst.

Han må vel være den jeg kjenner meg mest igjen som...

Sleiping, som egentlig ikke er så sleip.

Feiging, som egentlig ikke er så feig.

Svekling, som egentlig ikke er så svak.

God for nothing, som egentlig ER god for noe.

Etc. etc 

(Tok det med ei klype salt)

 

Egentlig, så tror jeg bare at jeg liker skuespilleren Harrison Ford, og logisk nok liker Han Solo

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Jeg syntes Yoda sin lightsaber kamp med Doku var ganske grom.

da kan du glede deg til episode 3, den skal være mye bedre på slike ting, yoda er også med å sloss en del der...

 

første gangen yoda slåss var i episode 2, han er rå med lys-sverdet...

han skal vist kappe hodet av noen i episode 3...

Lenke til kommentar
Syns scenen med seperatistene i AOTC (EP II) der du har Count Dooku, Wat Tambor og flere andre, syns den ene setningen til Wat Tambor er litt komisk:

 

"The Techno Union (mye støy og bråk) is at you disposal Count" ler like mye av det hver gang

Det er vi EKTE old-skooool Star Wars fansen som ikke vil ha Yoda slik, vettu :) Disse "små-barna" skjønner ingen ting! :wee: (Ikke ta dette

seriøst, "småbarn"! :p )

men man ser jo tydelig at folka som liker Yoda i de nye filmene er av de som er nye på banen når det gjelder Star Wars.

Star Wars er ikke bare action, action, action! (eller, jo...de nye filmene da... :thumbdown: )

Det blir bare så teit!

Star Wars skal være spesielt og originalt! Med de nye filmene har Star Wars folka synket ned i gjørma. :thumbdown:

Star Wars har nå blitt sånn: "Hei og hå! Vi følger moten! Vi skal tjene masse penger, og gjøre til at ALLE synes vi er hippe! Og dermed dolker vi den ekte fansen rett i ryggen! :evil: "

Jeg, for min del, lever like godt uten de nyeste 3 filmene...

 

 

BTW: Ikke ta dette så alvorlig da jeg har forferdelig vondt i hodet, er trøtt, har feber, er forkjøla (hva er det jeg IKKE er i dag? :( ) og ikke klarer å tenke så veldig bra...

Lenke til kommentar

hva med den historien som er i starwars...

Yoda måtte slåss med Doku for at historien skal stemme, Yoda har også hele tiden vært den med "sterkest" kraft, og er jo så klart også den som er best til å sloss, størrelsen hans gjør at han må hoppe rundt for å gi litt mer motstand

 

du kunne ha klart deg uten episode 1, 2 og 6 du da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...