Gå til innhold

[GTA]Gjest i San Andreas! (spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere vet (de som har kommet et stykke) hu gale dama du raner forskjellige steder med... Litt etter det når dere har "slått opp" skal du race mot henne, og da et GTA III fyren med! Er sikker på det er han, helt lik og sier fremdeles ingenting ;) De skal visst flytte til Liberty City sammen :yes:

Noen andre som har oppdaget dette? :p

Endret av Icluz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker... Godt mulig :p Er en stund siden jeg har spillt GTA III nå, så har glemt en del...

Kult at de tar med sånne ting i forskjellige GTA spill :D

Skrevet (endret)

Kjekt hvis du endrer tittelen på tråden litt, og samtidig legger ved en spoiler warning. Husk at det ikke er alle som har kommet like langt som deg ;)

Holder forresten på med det kappløpet akkurat nå. Bilen har sprengt begge gangene jeg har prøvd, så jeg begynner å bli litt oppgitt alle kappkjøringsoppdragene nå.

edit: Han "karen" heter forresten Tommy Vercetti ;)

Endret av Complexion
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Har sett han jeg også! Hovedpersonen i GTA3 hadde vel ikke noe navn så vidt jeg vet..

Skrevet

Dæven der sa du det.....jeg var så sikker på at det var han! men jeg tengte det er vel bare en person som de har lagd lik.....+ han snakket ikke! det gjorde han ikke på gta 3 heller :!:

Skrevet

Dette var spennende Nyhet, dette må jeg få med meg.

Dere vet ikke tilfeldigvis hvem som har stemma til han i SA?ikke for å høre dum ut, men det høres ut som Eminem. :love:

Skrevet
Han fyren fra GTA3 heter Claude, for de som ikke visste det.

Gjør han vel ikke?!

Rockstar har ikke noe navn på han, det har aldri blitt nevnt, han er anonym, og kommer sansynlighvis til å forbli det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...