Gå til innhold

Til dere som tviler på månelandingene - haha :)


Anbefalte innlegg

Her er en diskusjon der der en organisasjon som tror at månelandingene var falske argumenterer for at månelandingene var falske og noen andre som argumenterer for at månelandingene var ekte. Det som er skrevet med hvit skrift er det som argumenterer mot månelandingene, mens det som er skrevet med grønn skrift argumenterer for at månelandingene fantes. Som dere ser hvis dere leser dette, så der dere at de som sier at månelandingene fantes vinner på absolutt alle spørsmål ;) Det finnes også flere siden om dette der de som vet at månelandingene var ekte vinner på ALLE spørsmål :thumbup:

 

.: http://pirlwww.lpl.arizona.edu/~jscotti/NOT_faked/

as11-40-5874.jpg

:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease::whistle::whistle::whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i huleste skulle noen klart å fake det? De forlot atmosfæren under de aller største observatoriers overvåkning, spesielt Russlands kosmonauter. De gikk heller ikke i bane rundt jorden da dette ville vært synlig for det blotte øyet.

 

Hva skulle de da ha gjort? Gått i bane rundt månen?

 

Nei, la oss heller tro på deres beviser til det motsatte er bevist. Alle "motbevisene" som kommer er bare reinspikka tøv! Kom med noen skikkelige beviser på at amerikanerne ikke var på månen, da. Ikke noe "skyggefeil", flaggfeil eller andre tåpelige påstander.

Lenke til kommentar
forklar meg hvordan dette kan stemme da , jeg ser 3 retnigner på syggene her

 

MENNESKENE HAR ALDRIG VÆRT PÅ MÅNEN FASE IT

 

beviset kommer når PRIVATE organisasjoner har vært der

Om du studerer retningen på skyggen som du påstår kjem frå flagget, ser du at denne skyggen faktisk kjem frå noko som er på venstre side av bildet, altså utenfor synsfeltet. Skyggen går ikkje heilt bort til flagget eingang.

 

Skyggen til flagget er sannsynligvis skjult i ein "minidal", dvs. bakom ein liten hump i terrenget, og derfor er den ikkje synlig her.

 

Det er utrulig kor lite folk eigentlig veit om korleis skyggar og slikt fungerer, og mange har difor dradd konklusjonar som dei ikkje burde fortalt vidare... ;)

Lenke til kommentar
forklar meg hvordan dette kan stemme da , jeg ser 3 retnigner på syggene her

 

MENNESKENE HAR ALDRIG VÆRT PÅ MÅNEN FASE IT

 

beviset kommer når PRIVATE organisasjoner har vært der

Veeel, selv ikke skygger her på jorda har alltid samme rettning selv om de "logisk" sett skulle vært det. Når det er sagt greier jeg aldri helt å bestemme meg for om jeg tror mennesket har vært på månen eller ikke, men jeg heller mot at det stemmer. Ville jo vært sykt om NASA hadde faket det hele.

Lenke til kommentar

Det som ville vært aller sykest, ville vært om NASA hadde gjort en så stor tabbe som å glemme at det ikke var vind på månen, eller om NASA hadde laget noe som de trodde stemte, men så kom en gjennomsnittlig forumbruker fra lille Norge og avslørte de.

 

NASA, om de skulle faket noe, hadde ikke latt det gå gjennom uten at samtlige eksperter hadde sjekket hvor riktig det så ut.

Lenke til kommentar
forklar meg hvordan dette kan stemme da , jeg ser 3 retnigner på syggene her

 

MENNESKENE HAR ALDRIG VÆRT PÅ MÅNEN FASE IT

 

beviset kommer når PRIVATE organisasjoner har vært der

Om du studerer retningen på skyggen som du påstår kjem frå flagget, ser du at denne skyggen faktisk kjem frå noko som er på venstre side av bildet, altså utenfor synsfeltet. Skyggen går ikkje heilt bort til flagget eingang.

 

Skyggen til flagget er sannsynligvis skjult i ein "minidal", dvs. bakom ein liten hump i terrenget, og derfor er den ikkje synlig her.

 

Det er utrulig kor lite folk eigentlig veit om korleis skyggar og slikt fungerer, og mange har difor dradd konklusjonar som dei ikkje burde fortalt vidare... ;)

Ser ikke noe minidal jeg. Da hadde skyggen til skipet og forsvunnet vis det sku vert ein minidal der. Dessuten ser du at det ikke er en "mini" dal der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...