Gå til innhold

Til dere som tviler på månelandingene - haha :)


Anbefalte innlegg

Og hva mener så du skulle forårsake en skygge å forsvinne? Du tror bildene er tatt i et studio, og så glemte de flagget, så de limte inn et vanlig fordi det var for vanskelig å reise ut igjen til studioet å ta nye bilder?

 

Og dette tror du NASA (!) skulle ha klart. Fordi de har for lite penger, eller fordi de mangler kompetanse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forklar meg hvordan dette kan stemme da , jeg ser 3 retnigner på syggene her

 

MENNESKENE HAR ALDRIG VÆRT PÅ MÅNEN FASE IT

 

beviset kommer når PRIVATE organisasjoner har vært der

Om du studerer retningen på skyggen som du påstår kjem frå flagget, ser du at denne skyggen faktisk kjem frå noko som er på venstre side av bildet, altså utenfor synsfeltet. Skyggen går ikkje heilt bort til flagget eingang.

 

Skyggen til flagget er sannsynligvis skjult i ein "minidal", dvs. bakom ein liten hump i terrenget, og derfor er den ikkje synlig her.

 

Det er utrulig kor lite folk eigentlig veit om korleis skyggar og slikt fungerer, og mange har difor dradd konklusjonar som dei ikkje burde fortalt vidare... ;)

Ser ikke noe minidal jeg. Da hadde skyggen til skipet og forsvunnet vis det sku vert ein minidal der. Dessuten ser du at det ikke er en "mini" dal der.

Jo, det er nok en liten ugjevnhet i bakken hvis du ser på den store orginale versjonen av bildet :hmm: Ingen organisasjon har på noen slags punkter klart å motbevise at menneskene ikke har vært på månen - kan dere som begynner å komme med argumenter om at menneskene ikke har vært på LESE linken jeg la ut først? :mad: Alle argumentene dere klarer å komme på mot at menneskene har vært på månen, er nok der...Hvorfor forteller alle de gamle gubbene som Neil Armstrong forsatt om hvordan det var på månen også videre? Har de liksom inngått en 50 års kontrakt om å holde smella? :whistle: Hvis dere studerer filmene nøye fra månelandingene, så ser dere med en gang at ikke engang den beste hollywood-animasjon kun klare å fake det på 60-TALLET! :nei:

Månelandingene er et av menneskene største oppnåelser. Hvorfor prøve å ta æren vekk fra oss? Og hvorfor med dårlig løgn? :(

Lenke til kommentar

USA er verdens rikeste land og hadde ABSOLUTT penger til å reise til månen. Alle underlige saker dere ser på månebildene har alle en forklaring, og hvis dere hadde spurt en ingenør som jobber i NASA så ville han ha kunne svar på alle spørsmålene deres. Millioner av mennesker så Saturn V raketten (apollo 11), ta av - og den kom ikke tilbake før den skulle. Alt dette ble filmet.

Vet dere hvordan amerikanerene har tenkt å reise til Mars? Joda, de skal reise til månen og lette fra månen på grunn av lavere tyngdekraft som hjelper dem til å komme fortere til Mars. Fra jorden bruker man rundt et år tilsammen, frem og tilbake :hmm:

 

PS: Jeg var på ferie i Florida og New York i sommer. Jeg var også på Kennedy Space Center, og jeg så Saturn V raketten, Lunar Rover, Månelandings-modulen og det de satt inni under månelandinga. De viste filmer osv og det er KOMPLETT umulig å fake noe slikt på 60-TALLET. Jeg så rommet der bakkekontrollen var på 60-tallet som nå bare er laget for at besøkere skal kunne se det, og vi fikk se hvordan alt virket osv :yes: De viste også hvordan Mars-ferden skal foregå med høyoppløste 3D-filmer. Jeg så månestener og de er helt ulikt noe som finnes på jorden :) Dra til NASA selv - det er bevis nok :whistle::thumbup:

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

vi ser ikke skyggen til selve flagget, bare stolpen, men den ligger også slik til at det ikke synes på bildet, det at skyggen går feil vei er vel bare at det er noe til venstre for bildete, som er utenfor bildet som gir skygge, den skyggen som er der er veldig stor for en stolpe

 

er forresten mulig at solen gjør at det ikke blir noe skygge, fordi solen er veldig stor, og stolpen veldig liten så kan det gjøre at skyggen blir veldig svak eller borte...

 

60-tallet sine filmer var også VELDIG preget av leire og tråder, dette er ALT for ekte til at de kunne ha laget det da

Lenke til kommentar

Det med at flagget "blafrer i vinden" er jo helt idiotisk. Hvem her inne tror virkelig at NASA hadde gjort den feilen å anta at det var vind på månen?

 

De visste at det ikke var vind, og festet derfor en horisontal stang i toppen av flagget for at det skulle være mulig å se hvilket flagg det virkelig var. Grunnen til at det beveger seg, at det ikke henger rett ned, er fordi det beveger seg fortsatt etter at de "skrudde" flagget ned i bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...