Gå til innhold

Full Spectrum Warrior


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp testet Full Spectrum Warrior..og det er utrolig bra laget til. Men det store minuset er at mann kan ikke skyte fiendene selv. Og det i seg selv er jo utrolig dårlig gjort av de som har laget spillet. Eneste du kan gjøre i spillet er og styre lagkameratene dine fra ett sted til et annet og du kan gi ordre til en av lagkameratene dine om om kaste en granat eller røykgranat og M203 (hvis jeg ikke husker feil) Hadde de laget spillet sånn at mann kan skyte selv og det styre lagkameratene som nevnt over så ville spillet fått 10 av 10 i min bok.

 

andre pluss er :

Grafikken er flott og lyseffekter og skygger er veldig bra laget til.

Lyden er også veldig bra

 

men det at mann ikke kan skyte selv er en stor MINUS.

 

Fatter ikke at de har laget spillet sånn som de har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe er enig er litt merkelig men så må man også huske på at dette er laget i sammarbeid med den amerikanske hæren hvis jeg ikke husker helt feil.

 

spillet skal samtidig som det er ment å være underholdende gi et lite innblikk i hvordan det er å lede soldater i felten.

 

etter hva jeg har hørt hvis det ikke er et annet spill er dette bassert på en eller annen similator som marine korpset eller en eller annen avdeling i usa bruker.

 

-arlion-

Lenke til kommentar

FPS spill skal mann kunne få skyte selv. Det er jo det som det underholdende og spennende med sånne spill. F.eks Call of Duty og Medal og Honor..Konge spill...men sinnsykt kort...1 eller 2 dager så er du ferdig med spillet. Det er det store minus med de store FPS som nevnt over. Men kongespill.

 

Det er som han over meg sier. Taktisk så er FPW ganske bra laget til men mann blir lei av og gå rundt og drive taktikk hele tiden gjennom hele spillet..Det blir for mye.

Lenke til kommentar
FPS spill skal mann kunne få skyte selv. Det er jo det som det underholdende og spennende med sånne spill. F.eks Call of Duty og Medal og Honor..Konge spill...men sinnsykt kort...1 eller 2 dager så er du ferdig med spillet. Det er det store minus med de store FPS som nevnt over. Men kongespill.

Ja FPS skal man selvfølgelig skyte, men FSW er da ikke en fps, så hvorfor syter du.

 

Hadde det vært skyting i FSW hadde jeg ikke giddet spille det, hele konseptet er jo at du kommanderer to grupper, du er ikke en av personene i gruppa.

Lenke til kommentar

Når du sniker deg opp til et hjørne så vil alltid lederen av gruppa stikke hodet frem og se rundt hjørne. Deretter vil han gi deg en rapport på om det er fi i sikte eller ikke. Dersom det er fi i sikte så kan du selv se rundt hjørne med musa. Klikk så på venstre musetast og du får opp en ring som indikerer "direction of fire", sett denne så du har fi midt i. Deretter klikker du en gang til med venstre musetast og gutta vil da innta posisjon å begynne å skyte.

 

Det er da viktig å legge merke til når fi dukker ned (får skjold over hode) slik at du kan beorde det andre laget frem mens det ene laget gir dekkild.

 

På fagspråk kalt fremrykking under ild. Dritkult... (i spill)

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

At noen klager på at man ikke kan skyte selv, synes jeg blir litt rart.

Det er tydeligvis grunnet dårlig "research". FSW er (tross kameravinkelen) et taktisk strategispill.

I hvor mange strategispill er det egentlig man selv skyter med børsa?

Jeg vet at det kanskje er vanskelig å forstå, i og med at kameravinkelen er som den er, men FSW er temmelig likt spill som Silent Storm (og andre spill som ligner litt på det). Hadde man flyttet kameravinkelen til skyene, slik den vanligvis er i slike spill, ville ingen ha klaget.

 

Jeg er enig med ttt. Spillet er veldig bra, men det ble alt for ensformig etter hvert.

Lenke til kommentar
På fagspråk kalt fremrykking under ild. Dritkult... (i spill)

3074266[/snapback]

 

Ild og bevegelse heter det

 

Tror jeg må finne fram FSW igjen. Bra spill og utrolig taktisk scenarioer.

5674659[/snapback]

Det har sikkert blitt modernisert siden jeg var inne, men i 1990 så het det fremrykking under ild. Nok om det.

 

Så det kommer en toer ja? Det kan jo bli bra, spiller enda det første av og til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...