Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg.

Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. :D

Hoff i Oslo eller noe?

Leiligheten ligger på Frogner, nærmere bestemt Gimle Terasse. Må ta meg en tur dit igjen snart. :)

Skrevet

Jeg har vært barnemodell for Gilde fårepølse for mange år siden

Jeg har spilt inn reklamefilm for Barnas Hus (gammelt lekehus i gågaten i Bergen). Reklamen var 6 min lang og vist på TvBergen

Var på TVNorge i vår da våryre studenter hadde staffett rundt lille lungegårdsvannet i sammeheng med Uken04

KOmmer ikke på mer akkurat nå..

Skrevet
Jeg var med på å senke en stridsvogn i en myr. kom på TV og greier  :blush:

var du på øvelse med forsvaret i nordnorge ifjord eller over i fjord ?

var noen som presterte nevnte stunt da

Stemmer :blush:

Skrevet

For å legge det på spissen:

"Kompissen min kjenner en kompiss som kjenner gudfaren som er i slekt med Otto Jespersen...."

Dette blir så lattelig!

Noen som er kjendis er vanligvis kjent av folk...

noen KJENDISER her?!?!?

Skrevet
For å legge det på spissen:

"Kompissen min kjenner en kompiss som kjenner gudfaren som er i slekt med Otto Jespersen...."

Dette blir så lattelig!

Noen som er kjendis er vanligvis kjent av folk...

noen KJENDISER her?!?!?

Jeg kan svare deg, uten bekreftelse fra de andre:

NEI!

Skrevet

vi var i Berlin på skoletur og den ene dagen når vi var i byen der , så ble jeg med i bakgrunnen av en av scenene i The Bourne Supremacy...også har jeg da seff vært på forsida av lokalavisa for maange år siden, (i 1995 elns) og vært på P3 når jeg var 7. Å kjendis !!! :p

Skrevet
vi var i Berlin på skoletur og den ene dagen når vi var i byen der , så ble jeg med i bakgrunnen av en av scenene i The Bourne Supremacy...

Det var faktisk litt kult.. Hvis du ser deg selv i filmen må du ta screenshot.

Skrevet (endret)

har vært på forsiden på ett lands-dekkende magasin

har stått modell for sport1 elle g-sport, husker ikke helt.

har vært på radio, i studio :p

vært på tv ett par ganger...

gjør dette meg til en kjendis?

edit: de folka fra vaselina bilopphøggers ville låne den ene bilen vi har hjemme til en reklame :p

Endret av aklla
Skrevet
' date='27/10/2004 : 22:46']
går i klasse med en som kjenner morten harket. han kjenner han ganske godt også tror jeg.

Jeg ER Morten Harket! Hva sier du til det??

:p

Seriøst? Autograf?? :whistle:

:lol::laugh::lol:

Skrevet

kjenner:

Nils Nordberg (kriminal forfatter, og i radioen)

Tom Cruise (skuespiller og ressigør) han bor ved onkelene min i L.A. (ikke hollywood)

Tyler Hamilton (syklist, og mistenkt for doping)

en av renerne i munch ranet! "Det er helt sant!" :blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...