Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var oppe i Eiffeltårnet i Paris, så var det et TV-team der som filmet et eller annet med en reporter foran kamera. Da så jeg mitt snitt til å tilfeldig spasere bak reporteren, se heltemodig ut over Paris, og snike meg ut av kamerabildet igjen.

 

Altså er jeg en F-kjendis i frankrike.

 

EDIT: Send PM, så sender jeg signert bilde i posten.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Hmmm

 

*Japanere har vel tatt over 50bilder av meg og kompisen når det var fiske konkurranser på lille lungegårdsvannet og vi hadde fått mye fisk.

 

*Har vært 2 ganger på tvBERGEN (nå tvhordaland) da de lagde reportasje om fiskekonkurranse i vågen.

 

*Har kommet på LOTV en eller flere ganger da eg var med å lage en video der når eg gikk på ungdomsskole der.

 

*Japanere har igjen tatt mange bilder av meg og "gamle" hunden min som eg spilte fotball med og som turistene ble imponert av.

 

*Ble filmet av thailandsk tv da de lagde en reportasje om en ny anime figur butikk i world trade cente i bangkok.

 

*kommet i BA/BT flere ganger av idiotiske fjortiss grunner der eg hadde første siden engang for noe grusomt eg gjorde.

 

Edit: Santoz kom på VG engang i en bildekonkurranse. :D:love:

 

Kommer ikke på flere. :shrug:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

-Jeg har hatt Silje og Sturla Dyregrov (TVNorge) som barnevakt.

-Ble filmet mens jeg sto på telemark nedover skibakken på Voss av en NRK-reporter som skulle lage innslag om besøkstallene på Voss Ski- og Fjellheiser, kom på nyhetene om kvelden.

-Jeg har blitt kalddusjet av Alexander Dale Oen (han som svømte i EM og OL) :p

-Har vært på bursdagssidene i BT to ganger.

-...har også vært med i noen små repotasjer på siden av avisen.

Lenke til kommentar

Jeg har tendensen til å bli filmet når man filmer publikum på fotballkamper og slikt, har opplevd det flere ganger nå. 1 landskamp også, jeje.

 

Jeg har også blitt filmet som tilskuer under filmstevne, var i norge rundt den ene gangen. Den andre gangen tror jeg ikke det kom på tv, men de filma oss fordi vi var en gjeng og stanga hverandre med militærhjelmer :D hehe Gjett om vi hadde vondt i hodet etter en stund.

 

 

Edit:

Kom på en ting til, en liten kommentar med noe piss jeg skrev om skolen min kom i VG. For VG ville ha en dokumentar om "den nye skolen", vi drev mye med gruppearbeid. Jeg syntes det var noe tull.

 

Dessuten har jeg vært avbilda i lokalavisa en gang da jeg deltok på judokurs, og i det lokale idrettslagets blad et utall ganger av en eller annen merkelig grunn (har aldri utmerka meg i sport).

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...