Gå til innhold

NFSU2 demoen er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor det?

Fordi listene er helt idiotiske.... De opdateres hvert 0.5 sek, så når man trykker på en server uten pass så kommer man plutselig inn på en server med pass. Utrolig irriterende.

Skrevet
Hvorfor det?

Fordi listene er helt idiotiske.... De opdateres hvert 0.5 sek, så når man trykker på en server uten pass så kommer man plutselig inn på en server med pass. Utrolig irriterende.

Kan være enig der ja..

Må jo slite veldig for å komme inn på game... Men ellers så er selve kjøringa bra ;)

Opplever også en bug?? Noen ganger når jeg skal til å joine gamer, så trykker jeg på som så mange, på feil game, og når jeg da prøver å gå ut av vinduet, så vil ikke vinduet lukke seg, kan allikevel navigere meg til en ny game, men da klikker spillet og går ut i WIN. Så må da restarter spillet for å igjen kunne joine ny game når det har klikket.

Noen som har opplvevd noe lignende?

Skrevet

Har samme feilen jeg også. Også når man skal trykke ready, så er det akkurat som musen dobbeltklikker. Da tror folk at du er klar og starter gamen, og du detter ut, fordi du egentlig ikke er klar....:(

Skrevet
Unnskyld meg, men hva er egentlig "draft?" Har aldri helt forstått det...

Drafting er å ligge bak en annen bil for å få minimalt med luftmotstand.

Ofte brukt ved forbikjøringen i baneracing da du får en noe høyere fart en personen foran deg.

Skummelt i F1, Indycar og Nascar da de går så fort at man lett kan bli slengt ut av banen når man treffer luftmotstanden når man svinger ut.

Kalles også slipstream-effekt eller noe.

Skrevet

draft er på godt norsk det samme som å ligge i "dragsuget"... dvs at det er mindre luftmotstand (luften bak bilen foran deg har "fart") og dermed går det fortere. I NFSU(2) er det slik at dette får man poeng for, og i nfsu2, fyller man opp NOSen når man får poeng (i nfsu1 kalt "style points")

som sagt tidligere kan du drafte en annen bil (ligge i dragsuget) for å få større fart enn bilen foran deg, og med den glimrende fysikken i nfsu, kan du bare slenge deg ut der hvor det er full luftmotstand uten å miste noe fart i det hele tatt :p og bare dra forbi...

Skrevet
Hvorfor det?

Hmm... hvorfor ser jeg bare 5-6 på lista?

:no:

Skrevet

sjekk filteret ditt... kanskje du har satt en av de greiene på "off" istedenfor "on"...

og generelt er det få på driften...

Skrevet (endret)
sjekk filteret ditt... kanskje du har satt en av de greiene på "off" istedenfor "on"...

og generelt er det få på driften...

Sånn ja... nå fikk jeg 50-60!

POST #1400 :w00t:

Endret av FuZzY^
Skrevet

dette spillet er helt konge, det beste bilspillet som er lagd, fartsfølelsen er helt utrolig og lyden er enda bedre, spesielt 3-4000 rpm på en subwoofer...! helt rått.

Skrevet (endret)

Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det?

Endret av Kurt P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...