Gå til innhold

Paintball: Verste treff!?


notnA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble truffet i låret, når jeg sto helt bøyd. Fra ca. 3 meters hold. Det var ikke spesielt godt. Ble også truffet i kjeven (fra siden)en gang, den ble slarkete :S

 

Men en av de morsomst treffene jeg har sett sto jeg for selv.

 

Innebane, jeg sitter bak ei tønne og dukker frem av og til for å speide etter idioter som ikke har noen dekning :p

 

Mellom 2 tønner på den andre siden av banen ser jeg maska til en liten fjert, ca. 5 meter unna og kanskje 3 cm mellom tønnene.

Smeller av 3 skudd, før så å høre, "Aaaaauuuugh!!! Eh, du traff meg ikke!"

 

3 skudd mitt i maska syns det gutten min, bare så synd du ikke kan se noe. ;)

Lenke til kommentar

Direct hit i rett vinkel på pannen (hadde utleiemaske med dårlig beskyttelse) fra max 1,5 meter. Skulle mugge en fyr. Fikk et stort horn og det begynte å blø rundt der kula traff (nei ikke der kula traff, men en fin ring rundt). Har stor mistanke om at den som traff meg ikke hadde chrona markøren sin først ja, alt for stor utgangshastighet.

 

 

Ehh, litt pb-terminologi for n00bs:

 

Mugge: storme en uvitende motstander

Markør: den tingen du skyter kuler med (NEI!! det heter aldeles ikke gevær)

Chronometer: det utstyret du bruker for å måle utgangshastigheten til en kule, den kan gå max 300 fot per sek / 100 meter per sek / 360 kilometer i timen.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Har prøvd det bare én gang. Vi var vel to som tok oss av en stakkar. Kommer over'n og vi skøyt er par ganger, men han ga seg ikke. Resultat: Masse blåmerker på låret.

 

Ellers traff jeg en i hodet. Er fortsatt litt usikker på om jeg bomma (skulle treffe blikkplata han satt bak), eller om det gikk en liten f. i meg som sikta mot hodet (vi hadde forbud mot hodeskudd)

Lenke til kommentar
ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m  der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da

Bruker dere ike masker eller?

 

Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en

dritt...

har du kunn spilt med kasting av de tingene eller?

selvfølgelig merker man de når de kommer overaskende på deg midt mellom øya da

merker det?

Ja man skvetter, men vondt gjør det ikke så lenge den treffer masken.

 

Paintball side

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har ikke spilt Paintball enda, Spess siden grensen er så høy. Er vel 18 års grense nå? og er kun 14.

Hvis du skal låne eller kjøpe her en plass i Norge er det nok med å ha med en over 18 år tror jeg. Så må du ha en over 18 der du ska spiller også. :)

 

(Er ikke helt sikker på om det var sånn da :p)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Denne er en inndirekte paintballskade da ;)

 

Skulle borre flere hull i maska så det ikke skulle dogge sånn.....

Idet borret gikk igjennom, og jeg pressa så hadt jeg bare kunne, fant lillefingeren min ut at den skulle stille seg i veien..

 

Resultat:

æsj! :thumbdown:

pungen er det verste stedet.. :p

Lenke til kommentar
Slattersen?

En slags samling av masse rart under kneet. Vet ikke helt hva det består av, tror det er rester fra brusk og slikt. Jævla ømt, i alle fall.

Ok. Hørtes jo..deilig ut. :ermm:

 

Har ikke spilt paintball selv, men kan tenke meg det gjør rimelig vondt å bli truffet i øyet. Eller inni kjeften. Eller rett på en av testiklene, særlig om man er naken og har litt slapp pung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...