Gå til innhold

Paintball: Verste treff!?


notnA

Anbefalte innlegg

ska på paintball med klassen min om noen uker, gleder meg til å høvvle over de med baller så det gjomer etter. jeg er eneste som vet basic triksene. har hørt at det er lurt å holde geværet med en hånd, og bare bevege pekefinger på avtrekker så raskt som du klarer....stemmer dette?, at man bare skal spraye ivei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spillte med noen jeg var på leir med i England, og da brukte vi ikke-eksploderende baller. Siden vi var 14 stykker, og bare 3 av oss hadde gjort det før, hadde vi regler som forbød skudd nærmere enn tre meter. En tysker jeg spillte med ble allikevel skutt tre ganger på 50 cm avstand, og treffpunktene ble helt blåsvarte etterpå. AU!

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Jeg lå i ei grøft, bruttern sneik seg opp bak meg. Han kjørte løpet opp mot rompa mi og skøyt 5 skudd. Kjekt å blø fra fiseringen ja.

Klarte ikke sitte på ei uke.

Haha! :lol

 

Paintball skal prøves altså. Høres så tøft ut.

Jeps.. Er absolutt verdt "the occasional pain"

Lenke til kommentar

Har bare prøvd det en gang. Vi hadde vært så flink i militæret at befalet fant ut at de skulle ta oss med på paintball. En eller annen jævel traff meg midt i strupehodet, DET anbefales ikke :no:

 

Men det som var best av alt var at i den siste kampen så plaffet vi vekk det andre laget helt til den ene av sersjantene våre var igjen. Han lå bak noen tønner, men jeg klarte å snike meg rundt han. Fra 2m hold ga jeg 3 salver rett i ræva på han, det var en god følelse :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...