Gå til innhold

Paintball: Verste treff!?


notnA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er vel da jeg ble truffet i halsen, enda jeg bruker halsbeskytter så hadde ballen klart og snike seg innunder beskyttelsen. Og ballen knuste ikke en gang, og da gjør det ekstra vondt. Har en annen og så også gjorde noe helvette vondt, første gang jeg spilte kom det to sykker bak meg og la igjen 20skudd i ryggen på meg vær fra ca 2m hold. Det gjorde også vondt.

 

Bruk en god maske, halsbekytter, hanskere og susp så er det værste dekket.

Lenke til kommentar
ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da

Bruker dere ike masker eller?

 

Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en

dritt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m  der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da

Bruker dere ike masker eller?

 

Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en

dritt...

Noen masker har sånne små åpninger foran munnen. Jeg ble truffet der og skallet på ballen skar opp leppen min :p

Lenke til kommentar
ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m  der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da

Bruker dere ike masker eller?

 

Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en

dritt...

har du kunn spilt med kasting av de tingene eller?

selvfølgelig merker man de når de kommer overaskende på deg midt mellom øya da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...