Gå til innhold

masseødeleggelse av CD'r


petterg

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke tenke litt mer kreativt ved å bruke dem som veggkunst. Finn fram malekosten og male en vegg BLÅ. Ta så å dypp CDene i fargemaling som RØD, ORANSJE og GUL (bør være litt tjukk da). Bestem deg for ett tema/dikt/bilde/uttrykk/mening og bli en Picasso. Etter at veggen har tørket er det bare å henge opp CDr på veggen etter den tilstanden du er i. Dette bør gjøres alene ettersom CD'ene bare blir borte.

 

Voila !

1) Du har fått en ny fin vegg

2) Du får mye skryt og oppmerksomhet for din kunstneriske uttrykkningsmåte

3) Du sier at du har blitt kvitt CDene og borte er de

4) Du har da fortsatt en hemmelig backup-kopi a CD'ene som kun du vet om (vet jo aldri når man trenger gammel data)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
deathstarfiring.gif

 

MVH Audun

BWAHAHA! Dagens! :lol: Skaff deg en "death star" og du er i mål :thumbup::p

 

Du kan jo kjøre dem igjennom mikroen først, for så å bruke en CD-makulator som gjennomhuller CD-ene. Deretter finner du frem slegga :p Da vil jeg tro det er ganske umulig å få tak i noe som helst.

 

EDIT: Idé. :p Meget høyt hus, to schwære steiner, litt hyssing. Bind CD-ene sammen og bind en stein på hver side av CD-bunken. Så lemper du dem utfor hustaket. :p

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Enkleste måten å være sikker på at cd sammlingen blir ødelagt er å plasere den fint på en hylle i stuen, si 5 ganger for dagen til barna i huset at det er ekstremt viktig at ikke noe skjer med cdene. Innen en uke så er hele sammlingen ubrukelig.

Kongeforslag, må si meg enig i rollen som småbarnspappa. :w00t:

Lenke til kommentar
Enkleste måten å være sikker på at cd sammlingen blir ødelagt er å plasere den fint på en hylle i stuen, si 5 ganger for dagen til barna i huset at det er ekstremt viktig at ikke noe skjer med cdene. Innen en uke så er hele sammlingen ubrukelig.

Kongeforslag, må si meg enig i rollen som småbarnspappa. :w00t:

Og vis du ikke har noen små, ja så doner cdene til en barnehage. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...