Gå til innhold

PC til under 4.000 ?


Anbefalte innlegg

Dette oppsettet er på mesterleg vis kopiert og lima inn frå ein annan sin post, og berre fjerna to dyre og [for meg] unødvendige detaljar (skjerm og printar). Men kva synes folket om dette ? Er det bra nok om eg skal bruke PC'en til FM (tidl. CM), MSN, Internett og skulearbeid ? Eller kan eg få meir for pengane ? Skal nokon ta seg tid til å anbefale noko, kan dei godt finne det på Komplett.

 

Det er for meg ikkje så veldig viktig å ha eit superduperultramegfett skjermkort, då eg er fornøgd om eg kan spele CM/FM og har bilete på skjermen. Men sjølvsagt, vert det nødvendig eller eit billeg skjermkort finn vegen inn i denne posten, kan eg alltids vurdere det.

 

Eg vil helst halde meg under 4.000, men kan kanskje strekke meg litt. Og helst Intel-basert, då eg ser på dei som meir stabile og erfaringar tilseier at dei heldt i gode baner. Overklokking er i skrivande stund ikkje eit alternativ.

 

* Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920Floppydisk Intern

 

* LG CD-spiller 52x (GCR-8523BB) HvitBulk

 

* Keytronic KT1000, Tastatur, Sort, PS/2

 

* Chieftec Dragon Micro-ATX TowerKabinett m/230W DS-01W P4 / AMD

 

* Western Digital Caviar 80GB IDE ATA/1008MB cache 7200RPM

 

* DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)

 

* Logitech MX310 Optical Mouse,USB, PS/2

 

* Asus P4S800-MX Hovedkort for S478/800mhzSIS661FX, ATA/133, m-ATX, VGA, LYD, LAN

 

*Intel Celeron D 320 2.4 GHz BoxedPC533 Socket PGA478, 256KB cache

 

Totalsum: 3713.12 norske kroner u/frakt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det største spørsmålet eg eigentleg har er vel om eg bør satse på Intel- eller AMD-basert. Er det nokon med innspel om dette, og akkurat kvifor vil det vere grett.

 

Eg har høyrd mykje bra om Intel, og stabiliteten Intel tilbyr, i motsetnad til AMD. Og når overklokking er utelukka, kva har AMD då å stille opp med ? Om eg hadde fått eit svar på dette, ville det hjulpet på.

 

Og du ville fått mer for pengene med Socket A (amd athlon) siden da koster hk'et halve prisen, og cpu'en er billigere også.
Denne PC'en skal jo helst holde ei lita stund, og eg har betre tru på Intel over ein lengre periode, sjølv om AMD kanskje er billegare. Uansett tykkjer eg at 640,- for CPU og 529,- for HK ikkje er så gale. Kan ein få så mykje betre pris på eit AMD_basert system ?
Lenke til kommentar

Intel

* Asus P4S800-MX Hovedkort for S478/800mhzSIS661FX, ATA/133, m-ATX, VGA, LYD, LAN

 

* Intel Celeron D 320 2.4 GHz BoxedPC533 Socket PGA478, 256KB cache

 

= 1169 kr.

 

AMD

* MSI KM2M Combo-L

Erfaringer: Billig og bra, Ikke så værst!

 

* AMD Athlon XP 2500+ Barton

Erfaringer: Sinnsyk overklokker, Billig og god, Xp 2500+ = minst en Xp 3000+, Overklokking Ja TAKK!!

 

= 1183 kr.

 

Litt dyrere, men den cpu'en kan klokkes lett til 3200+ Og uansett; cpu'en er bedre en Celeron D!

Lenke til kommentar
Hadde heller satsa på en AMD Sempron 2400+ til 595,- istedet for Celeron... Billigere og bedre.

 

Måtte i såfall bytte hovedkort - EPoX EP-8KMM5i Hovedkort for Socket-A KM400A, ATA/SATA, Lyd, m-ATX, LAN, VGA kr 499,- eller noe i den duren...

Enig her ! Og hva skal du med en diskettstasjon ?

Lenke til kommentar
Og hva skal du med en diskettstasjon ?
Ein hundrelapp for ein diskettstasjon ser ikkje eg på som verdas undergang. Greit å ha t.d. for å frakte oppgåver til ei maskin på skulen e.l.. uansett er det greit å ha.

 

Litt dyrere, men den cpu'en kan klokkes lett til 3200+ Og uansett; cpu'en er bedre en Celeron D!
14 kr ekstra er ikkje noko problem. ;)

 

AMD Sempron 2400+ til 595

[...]

EPoX EP-8KMM5i Hovedkort for Socket-A KM400A, ATA/SATA, Lyd, m-ATX, LAN, VGA kr 499,-

eller
MSI KM2M Combo-L

[...]

AMD Athlon XP 2500+ Barton

 

Siste avgjersle er altså om eg skal gå for KriFos eller datating sitt forslag når det gjeld HK og CPU.

 

Er det verd å strekke seg etter ein Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott for 1.150 på Komplett ? Eller AMD gode nok ? Vil eit AMD-basert oppsett vare i nokre år ? Eller vil det dabbe av og tappe farten fortare enn Intel ?

 

EDIT: Verken HK'et eller CPU'en du ville ha, datating, var å spore opp på Komplett.

Endret av noodles
Lenke til kommentar

Nr. 1 "alle" bruker USB penn idag ;)

Nr. 2 Den CPUèn kan ikke klokkes med det HK som har VIA brikkesett

Nr. 3 KriFos har godt et poeng, gå for it !

Nr. 4 Det HK er ikke til salgs nå lenge og ikke har noe særlig bra ytelse heller.

 

Ellers har jeg det bare bra :yes:

 

Ps. Du er fra Vestlandet ?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Nr. 1 "alle" bruker USB penn idag  ;)

Diskettstasjon er utrolig greit, ihvertfall hvis du har Rettslære på videregående skole, da du av elektronisk utstyr kun har lov til å ha med en 1,44MB diskett på eksamen og andre prøver (ingen USB-penn her nei ;)). Nå er det ikke alle som har rettslære på videregående skole heller da...

 

EDIT: Leif

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Nr. 1 "alle" bruker USB penn idag  ;)
Føler meg litt "ute" no, for eg har aldri høyrd orda USB og penn satt saman før.
Nr. 2 Den CPUèn kan ikke klokkes med det HK som har VIA brikkesett
Klokking er ikkje noko viktig for meg.
Nr. 3 KriFos har godt et poeng, gå for it !
Godt mogleg, men eg har likevel ikkje fått svar på mitt Intel vs. AMD-spørsmål. Sempron eller Pentium ?
Nr. 4 Det HK er ikke til salgs nå lenge og ikke har noe særlig bra ytelse heller.
Dao sao..

 

Ps. Du er fra Vestlandet ?
Ja. Alversund, Lindås, Nordhordland, Hordaland. :) Endret av noodles
Lenke til kommentar
Kan godt hende FriFos sitt forslag er bedre enn mitt, men jeg har hvertfall lett klokket 2500+ Barton opptil en 3200+, og det er YTELSE det! :thumbup:

hk'et jeg satte opp vet jeg ikke veldig mye om, bare hørt at det har fått god kritikk, også er brukererfaringene bra da!

Jada! Kortet er greit nok, men mangler AGP/PCI lock og dagens Barton

CPUèr er låst (MP), så det så....

Lenke til kommentar
Kan godt hende FriFos sitt forslag er bedre enn mitt, men jeg har hvertfall lett klokket 2500+ Barton opptil en 3200+, og det er YTELSE det! :thumbup:

hk'et jeg satte opp vet jeg ikke veldig mye om, bare hørt at det har fått god kritikk, også er brukererfaringene bra da!

Jada! Kortet er greit nok, men mangler AGP/PCI lock og dagens Barton

CPUèr er låst (MP), så det så....

Det vet jeg, det med AGP/PCI lock er kanskje litt dumt..

 

Men MP låst er ingen hindring, klokkes lett for det! :thumbup:

Lenke til kommentar

neeeeeeeeeeeesten

Antall Webpris Totalt

Thermaltake TR2 M6 CPU-Kjøler Socket 745/940, 3400+ (21db)

Varenr.: 121157

Lagerstatus: 100+ stk på lager 150 150

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz Socket 754, 512 KB cache, OEM

Varenr.: 300207

Lagerstatus: 100+ stk på lager 1090 1090

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

MSI K8M NEO-V Hovedkort for S754 K8M800, SATA/ATA, LAN, ATX, Lyd, VGA

Varenr.: 303186

Lagerstatus: 100+ stk på lager 749.33 749.33

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5

Varenr.: 117212

Lagerstatus: 500+ stk på lager 695 695

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Suntek Miditower TH-6522 Sort/Sølv Kabinett m/300W P4 / AMD

Varenr.: 123371

Lagerstatus: 50-99 stk på lager 595 595

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Samsung SpinPoint P80 80GB IDE ATA/133 2MB cache 7200RPM

Varenr.: 118867

Lagerstatus: 500+ stk på lager 570 570

 

 

3849.33

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...