Gå til innhold

Hvor mye bruker dere årlig på spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøper som regel 2-3 spel i året, kjem litt an på om det kjem ut nokre bra spel. td. i år blir det vel bare 2 spel (far cry og football manager), men neste år kjem det mange bra spel så då blir det nok ein del meir.

Skrevet

er medlem i en spill klubb, så da får jeg et spill i måneden ganske praktisk egentlig, sådet blir vel rundt 2000 kr i året pluss porto. Dessuten et par spill som bare må kjøpes med engang, eller er gode tilbud på. slik som beyond good and evil (dødsrått), trackmania, og locomotion. Blir vel rundt 2000 der også, så alt i alt 4ktenker jeg, men varierer veldig da

mvh nerd-light

Skrevet

Tja, det kan vel ligge rundt to tusen.

Jeg laster jo,-som enhver sivillisert person- ned spill før jeg kjøper de, og, om de er bra spanderer jeg gjerne et par store på de.

Ellers er det så mye drit i markedet at det ville vært latterlig å ikke piratere spill.

Det er som å kjøpe pizza uten å få vite hva som er innholdet, eller hvordan det er innpakket.

Skrevet

har vel ikke kjøpt noe annet en gamle billigspill enda, men hl2 kjøper jeg kanskje med tanke på online spilling.

Så jeg er vel en tjuv. Men jeg spiller egentlig så lite at hadde jeg måtte kjøpe spilla hadde jeg ikke spilt noe annet enn cs. Spilla er skjeldent verd det det koster for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...