Gå til innhold

Hvor mye bruker dere årlig på spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnet litt på det, og så fort at jeg bruker mellom 10 000 og 12 000 årlig på spill. Og da mener jeg ikke tilbehør, men reine spill.

Tanken slo meg i går, da jeg kjøpte Panzer til 449 :cry:

Og det er lenge siden jeg føler jeg har gjort et godt kjøp. Faktisk ikke siden jeg kjøpte C&C Generals. Ser fram til å prøve Panzer nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper som regel 1 spill i måneden så det vil vel si at jeg bruker ca 5500 i året på spill. I år har jeg kjøpt litt færre spill fordi jeg begynte å spille Lineage2 i mai, og har så og si kun spilt det siden.

Skrevet

Spiller ikke så veldig mye lenger, men det siste året har det blitt 3-4 spill til PC'en og 5-6 til Xboxen. De fleste nye og noen eldre (og rimeligere) titler.

Rundt 4000,- i året vil jeg anta.

Skrevet

I år har jeg kjøpt Red Alert 2 (99,-), Far Cry (299,-) og Doom 3,- (449,-). Do your math. Ifjor kjøpte jeg vel MGS2:Substance og Call of Duty.

Ikke så mye altså. Men i år skal jeg ha GTA:SA, HL2 og MGS3 (neste år vel.) Har nå 1600,- som ligger å "brenner" i skuffen min. :):dribble:

Skrevet

Har vel ikke kjøpt noe av spillene jeg har på pc`n enda, men på playstation bruker jeg vel rundt en 1k. KJøper ikke så mange spill, låner av kompiser (som sjeldent får tilbake innen året er gått)

Skrevet
Har vel ikke kjøpt noe av spillene jeg har på pc`n enda, men på playstation bruker jeg vel rundt en 1k. KJøper ikke så mange spill, låner av kompiser (som sjeldent får tilbake innen året er gått)

Du er litt i gråsonen der...rediger innlegget du :thumbup:

Skrevet (endret)

Bruker mer og mer, selv om jeg spiller mindre og mindre.

Dette året har det vel blitt rundt 4-5k, svært mye av dette gikk til assorterte tilbuds-varer (salget på gamesmix.com, f.eks.). HL2 skal også kjøpes før året er omme.

Endret av psilocybe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...