Gå til innhold

Nettsted for download av film...


eivindbirkeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
» 100% Legal Software

Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig.

Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.?

Lenke til kommentar
» 100% Legal Software

Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig.

Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.?

Har hørt om lignende sider, ja.

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
» 100% Legal Software

Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig.

Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.?

Har hørt om lignende sider, ja.

Tar jeg feil?

Jeg aner ikke - det er derfor jeg spør meg for. :)

Lenke til kommentar

Er noe gratis og kjekt å ha er det ulovlig. Men når det er sagt så finnes det sider som xxxxxx for eksempl... Men for å laste ned torrents kan det være greit å ha et program som fks Azureus.

Å benytte seg av dette er langt fra lovlig.

 

- bare så det er nevnt...

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...