Gå til innhold

[GTA]San Andreas - Hva skal DU?


Anbefalte innlegg

Okey, nå er det like før San Andreas kommer, til PlayStation 2. KUN til PS2 foreløpig.

Så har jeg tenkt litt, skal jeg kjøpe det til PS2 når det kommer, eller vente til sensommeren 2005, og så kjøpe det på PC.

Liker egentlig GTA best på PC, men skjønner ikke hvordan i alle dager jeg skal klare å vente kanskje et helt år, mens mange av vennene mine spiller SA som bare det.

 

:hmm:

Så hva har dere tenkt å gjøre? Kjøpe det til PS2 når det kommer, eller vente til sensommeren 2005 for å kjøpte det til PC eller Xbox?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gta er lissom lagd for ps2 syntes jeg :tease: Ja det er lettere å skyte på data men det er liksom et ps2 spill :w00t:

Maken til pølsevev skal man lete lenge etter. Men siden du slang med at det er din mening, så lar jeg hele greia ligge ;)

 

Grand Theft Auto er uten tvil laget TIL og FOR PC!! Det tar bare lenger tid til PC for der skal de kvalitetssjekke det ordentlig :tease:

Lenke til kommentar
Gta er lissom lagd for ps2 syntes jeg :tease: Ja det er lettere å skyte på data men det er liksom et ps2 spill :w00t:

Maken til pølsevev skal man lete lenge etter. Men siden du slang med at det er din mening, så lar jeg hele greia ligge ;)

 

Grand Theft Auto er uten tvil laget TIL og FOR PC!! Det tar bare lenger tid til PC for der skal de kvalitetssjekke det ordentlig :tease:

Personlig har jeg forhåndsbestilt det på EBGames og det skal hentes om 9 dager.

Siste timen skal skulkes og den eneste gangen jeg skal stoppe å spille er for å dra på fotball-kamp på søndagen. :mrgreen:

Desuten føles GTA3 og VC best på PS2. San Andreas kan jeg ikke ennå uttale meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...